افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

پاسخ بهتر به اعزام تیم MMA AIMF به بحرین: این یک ورزش اسرائیلی است!

  • کد خبر : 150429
پاسخ بهتر به اعزام تیم MMA AIMF به بحرین: این یک ورزش اسرائیلی است!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته (سه شنبه) خبری در یکی از رسانه های داخلی منتشر شد مبنی بر اینکه ظاهرا رویدادی به نام چهاردهمین دوره بازی های آسیایی IMMAF در رده های جوانان، امید و جوانان برگزار می شود. بزرگسالان، سازماندهی شده در بحرین. ، مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته (سه شنبه) خبری در یکی از رسانه های داخلی منتشر شد مبنی بر اینکه ظاهرا رویدادی به نام چهاردهمین دوره بازی های آسیایی IMMAF در رده های جوانان، امید و جوانان برگزار می شود. بزرگسالان، سازماندهی شده در بحرین. ، مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. تیمی به نام MMA IMF Iran به صورت غیرقانونی و بدون دریافت مجوز از شورای برون مرزی در این مسابقات شرکت کرده است!

یوسف ایتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دو سال پیش به وزارت ورزش و جوانان و نهادهایی که اعلام کردیم این رشته به حالت تعلیق درآمده است. فدراسیون ما و هیچ ارتباطی با فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ندارد. ما مجدداً اعلام می کنیم که به هیچ وجه این حوزه را به رسمیت نمی شناسیم. بارها به مسئولین مربوطه اطلاع داده ایم که مقر این رشته MMA IMF در انگلستان است و این رشته کاملاً اسرائیلی است!

وی در پاسخ به این سوال که چگونه این تیم بدون دریافت مشاوره برون مرزی به مسابقات اعزام شده است، گفت: این تیم بدون دریافت مشاوره برون مرزی اعزام شده و سفر این تیم به بحرین کاملا غیرقانونی است. متاسفانه یک سری دلالان و کلاهبرداران از ناآگاهی ورزشکاران سوء استفاده می کنند و از این روش برای کلاهبرداری استفاده می کنند. دو سال است که در این زمینه گزارش می دهیم، اما متاسفانه تعدادی از ورزشکاران به خود اجازه می دهند فریب این کلاهبرداران و دلالان را بخورند.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در پایان گفت: به هر حال تیم بدون مجوز شورای برون مرزی اعزام شده و مدال های کسب شده ارزشی ندارد. این محموله کاملا غیرقانونی است و سازمان های نظارتی باید با این افراد که چنین محموله هایی را انجام داده اند برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.