افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پاسخ باشگاه پرسپولیس به ادعاهای برنامه رادیو جوان – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 249490
پاسخ باشگاه پرسپولیس به ادعاهای برنامه رادیو جوان – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس برای تنویر افکار عمومی در خصوص انتشار مکرر اخبار جعلی در یکی از برنامه های رادیو جوان اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در خصوص اظهارات کذب مجری و کارشناس ورزشی برنامه صبحگاهی رادیو جوان در روزهای اخیر درباره باشگاه پرسپولیس و سهامداران جدید آن، به منظور تنویر افکار عمومی […]

باشگاه پرسپولیس برای تنویر افکار عمومی در خصوص انتشار مکرر اخبار جعلی در یکی از برنامه های رادیو جوان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در خصوص اظهارات کذب مجری و کارشناس ورزشی برنامه صبحگاهی رادیو جوان در روزهای اخیر درباره باشگاه پرسپولیس و سهامداران جدید آن، به منظور تنویر افکار عمومی به این شرح است:

1- بانک شهر به عنوان یکی از سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس در اولین روز پس از تحویل، پنج شنبه 15 اردیبهشت 1403، 11 درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی را واریز کرده است که متاسفانه در برنامه رادیویی مذکور، در روزهای اخیر بارها تکرار شد. سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی نکرده اند و در کمال تعجب رادیو را به یک وسیله ارتباطی ملی، محلی برای تبلیغات و اعلام اعداد و ارقام سایر شرکت ها تبدیل کرده اند. بانک شهر نیز برای رفاه حال میلیون ها هوادار پرسپولیس بلیت رایگان دیدار مقابل سپاهان را خریداری کرد که با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد.

2- این در حالی است که پس از تحویل سهام به کنسرسیوم بانکی با ایجاد صف های خرید متوالی شاهد رشد قیمت سهام و عدم حضور فروشندگان سهام هستیم که مجری برنامه بیان و اعلام کرد. دقیقا برعکس. سوال؛ سهام باشگاه پرسپولیس با فروشندگان زیادی مواجه است و پس از واگذاری سهام، استقبال خوبی از سهام باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته است.

باشگاه پرسپولیس با اعلام اعتراض به انتشار اخبار کذب و جعلی، از مسئولین صداوسیما می خواهد ضمن اعلام هشدارهای لازم به اشرار، از افرادی که گاهاً خود را علناً به عنوان هوادار الف معرفی کرده اند، استفاده نکنند تیم

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)