افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باید مهلک باشد/ سطح درک اسرائیل باید تغییر کند

  • کد خبر : 319846
پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باید مهلک باشد/ سطح درک اسرائیل باید تغییر کند

ابوالفضل زهروند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی زندگی; وی با توجه به اینکه کشورهای غربی در شرایط عدم واکنش ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه، ایران را به خویشتنداری دعوت می کنند، گفت: روابط حاکم در نظام بین الملل، روابط اربابان و خدمتگزاران […]

ابوالفضل زهروند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی زندگی; وی با توجه به اینکه کشورهای غربی در شرایط عدم واکنش ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه، ایران را به خویشتنداری دعوت می کنند، گفت: روابط حاکم در نظام بین الملل، روابط اربابان و خدمتگزاران است و معتقدند. در ژن های خوب و ژن های بد به همین دلیل ژن های بد حق اعتراض ندارند و باید خود را با وضعیت موجود تطبیق و تسلیم کنند.

وی ادامه داد: ژن های خوب از اعمال و رفتار خود عذرخواهی نمی کنند و آمریکایی ها خود را ژن خوب می دانند و حتی اقدام جنایتکارانه اسرائیل را محکوم نکردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی افزود: معتقدند ژن خوب باید زنده بماند و حاکم شود. بنابراین نمی توان آنها را زیر سوال برد و حمله کرد و در نظام بین الملل برابری وجود ندارد و سوژه باید این ساختار را که واقعیت و قانون تلخ دنیاست بپذیرد.

وی تاکید کرد: در نظام بین الملل اعمال قانون برای کشورهای پایین است نه کشورهای بالاتر که در واقع تفکر و ایدئولوژی ژن خوب است.

زهراوند درباره انتقام گیری ایران خاطرنشان کرد: اسرائیل کار اشتباهی انجام داده است و باید به گونه ای پاسخ دهیم که تصور تکرار اقدامات مشابه در داخل ایران به ذهنمان خطور نکند.

وی ادامه داد: باید شرایط و شرایطی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنیم که اگر بخواهد دوباره چنین جنایاتی را تکرار کند، آن موقعیت مانع از انجام آن شود. جنایت ضربه مهلکی خواهد خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: قاعده دنیا این است که اگر با مسامحه به این مسائل رسیدگی شود، اینگونه برداشت می شود که ما توانایی پاسخگویی را نداریم و طرف مقابل جرم خود را تکرار می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.