افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

پارسا پیروزفر همسر آمریکایی خود را معرفی کرد بازیگر خوش تیپ همسرش را به تست زیبایی دعوت کرد!

  • کد خبر : 402673
پارسا پیروزفر همسر آمریکایی خود را معرفی کرد بازیگر خوش تیپ همسرش را به تست زیبایی دعوت کرد!

پارسا پیروزفر (زاده ۲۲ شهریور ۱۳۵۱) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایشنامه‌نویس ایرانی است. او در اوایل دهه 1370 با بازی کوتاهی در پری (1373) کار خود را آغاز کرد. داریوش مهرجویی آغاز شد نام: پارسا نام خانوادگی: پیروزفر تولد: 22 شهریور 1351 تحصیلات: فارغ التحصیل لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران. حرفه: بازیگر، […]

پارسا پیروزفر (زاده ۲۲ شهریور ۱۳۵۱) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایشنامه‌نویس ایرانی است. او در اوایل دهه 1370 با بازی کوتاهی در پری (1373) کار خود را آغاز کرد. داریوش مهرجویی آغاز شد

نام: پارسا

نام خانوادگی: پیروزفر

تولد: 22 شهریور 1351

تحصیلات: فارغ التحصیل لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران.

حرفه: بازیگر، کارگردان تئاتر، نقاش، نمایشنامه نویس و مترجم

زندگی شخصی

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر 31 شهریور 1351 در تهران به دنیا آمد. پدر پارسا پیروزفر نظامی و مادرش معلم دبیرستان بودند. وی تحصیلات خود را در رشته نقاشی در دانشگاه های هنرهای زیبا ادامه داد و دارای مدرک لیسانس از این دانشگاه است. پارسا پیروزفر از پدری نظامی (سرهنگ پاسدار) و مادری تحصیلکرده (معلم دبیرستان) به دنیا آمد و معلم بود. پسر سلطان ابوت (نگهبان). در سال 1363 زمانی که 12 ساله بود و دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی بود شروع به خلق داستان های مصور کرد که نشان از علاقه زیاد او به گرافیک و نقاشی داشت. به همین دلیل در سال 1369 دیپلم خود را دریافت کرد. در رشته ریاضی و فیزیک و یک سال بعد در رشته نقاشی وارد دانشگاه شد. من آدم بسیار صبوری هستم و معتقدم موفقیت را باید قدم به قدم به دست آورد. سالها منتظر بودم، از اول دبستان تا. در پایان دوره لیسانس در عرض چند هفته یا چند ماه بازیگر شدم. من واقعا اصول کلی یک رژیم غذایی سالم و مناسب را رعایت می کنم، خوشبختانه بدنم مستعد چاقی نیست، یعنی مهم نیست. چقدر می خورم، وزن بدنم سه کیلو تغییر می کند.

ادعای جنجالی درباره رابطه مخفیانه پارسا پیروزفر با یک بازیگر

بهار-مصدقیان-1

بهار مصدقیان

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر در شبکه های اجتماعی از رابطه مخفیانه 18 ساله خود با پارسا پیروزفر خبر داد و این بازیگر را به بداخلاقی متهم کرد. در چند ساعت گذشته بحث درباره این اظهارات و افشای برخی روابط دیگر این بازیگر در پلتفرم X (توئیتر سابق) ایجاد شده است. این ادعاها هنوز توسط رسانه ها و مراجع رسمی مانند پارسا پیروزفر تایید نشده است. تا زمان انتشار این مطلب واکنشی نشان نداده است.

بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر چندین بار در تئاتر همکاری داشته اند. حتی در تئاتر «ماتریوشکا» که پیروزفر کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر بود و مصدقیان دستیار صحنه و لباس این دو را در تئاتر «ملاقات» و «یک روز تابستانی» هر دو به کارگردانی پارسا بر عهده داشت. پیروزفر نیز همکاری داشته اند.

تئاتر «ملکات» به کارگردانی پارسا پیروزفر که در آن نقش بهاره مصدقیان (نفر دوم از چپ) را بازی کرد پارسا پیروزفر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، همیشه به عنوان یک سلبریتی بزرگ شناخته می شد و از ازدواج او خبری نبود. زندگی شخصی بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر در شبکه های اجتماعی از رابطه مخفیانه 18 ساله خود با پارسا پیروزفر خبر داد و این بازیگر را به بداخلاقی متهم کرد.

در چند ساعت گذشته بحث درباره این اظهارات و افشای برخی روابط دیگر این بازیگر در پلتفرم X (توئیتر سابق) ایجاد شده است. این ادعاها هنوز توسط رسانه ها و مراجع رسمی مانند پارسا پیروزفر تایید نشده است. وی تا زمان انتشار این مطلب واکنشی نشان نداده است. این در حالی است که برخی معتقدند این اتهامات اخلاقی با اکران قریب الوقوع فیلم مطرح خواهد شد.» مست از عشق »مربوط به بازی پارسا پیروزفر است.

بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر چندین بار در تئاتر همکاری داشته اند. مثلاً در تئاتر «ماتریوشکا» که پیروزفر کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر بود و مصدقیان دستیار طراح صحنه و لباس.

پارسا پیروزفر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر همیشه به عنوان یک سلبریتی بدون مرز شناخته می شد و از ازدواج و زندگی شخصی او خبری نبود. در این میان برخی معتقدند این اتهامات اخلاقی با آزادی قریب الوقوع این بازیگر زن صورت گرفته است. فیلم مست عشقی با بازی پیروسفر پارسا مرتبط است.

پارسا-پیروزفر-2

راه اندازی مست عشق

ماست عشق یک فیلم درام تاریخی و عاشقانه محصول مشترک ایران و ترکیه به نویسندگی حسن فتحی، احسان جوانمرد، فرهاد توحیدی و کارگردانی حسن فتحی است. این فیلم بیانگر بخشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی با پارسا پیروزفر و شهاب حسینی است. در مست عشق علاوه بر بازیگران ایرانی، نقش های ترکی مانند بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون و ابراهیم چلیککل در نقش اسکندر نیز بازی شده است. سرمایه گذاران فیلم سیماریا فیلم پروداکشن و دیجیتال داناتلار هستند. اکران فیلم مست عشق از نهم فروردین 1403 در سینماهای ایران و ترکیه آغاز می شود.

در 25 مهر 1397 فیلمبرداری مست عشق آغاز شد. پس از یک شروع پرمخاطب و شروع فیلمبرداری، گروه فیلمبرداری در عرض یک ماه شروع به انتشار اخبار مربوط به فیلم کردند. خبری که طی آن ترکیب شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در نقش های شمس و مولانا فاش شد. اما دامنه حواشی از جایی شروع شد که دیگر خبری از این فیلم به بیرون درز نکرد. اواخر پاییز 2018 بود که خبر رسید پیش تولید سریال جیران در تهران آغاز شده و فتحی که مشغول فیلمبرداری مست عشق در ترکیه است، همزمان پیش تولید سریال جدیدش را نیز آغاز کرده است.

تقریبا تمام مراحل فیلمبرداری مست عشق در شهر قونیه ترکیه به پایان رسیده است. از مست عشق به عنوان یکی از غایبان بزرگ جشنواره جهانی فجر آن سال یاد می شد. فیلم فتحی که پس از یک پیش تولید پر سر و صدا، تولید آرامی را پشت سر می گذاشت، خیال همه را راحت کرد که این تولید مسیر طبیعی خود را طی کرد و احتمالاً برای اولین بار در جشنواره فجر عرضه خواهد شد. اما حسن فتحی بدون ذکر دلیل اعلام کرد که در جشنواره آن سال فیلمی نخواهد داشت. دو هفته پس از این اظهارات، ابراهیم داروغه زاده، دبیر جشنواره سی و هشتم فجر صراحتا اعلام کرد که فیلم مست عشق همچنان ادامه دارد، اما در. ایران هنوز پروانه ساختمانی ندارد و نمی تواند در جشنواره حضور داشته باشد.

ازدواج

آقای پیروزفر مجرد بود و از ازدواج او اطلاعی در دست نیست، اما اخیراً مشخص شد که او 18 سال با یکی از بازیگران تئاتر رابطه عاشقانه داشته و همیشه آن را پنهان می کرده و اکنون به طور کامل از بهاره مصدقیان جدا شده است.

زندگی هنری

اولین تجربه بازیگری خود را در تئاتر دانشگاهی کسب کرد تا اینکه در سال 1380 در 20 سالگی در فیلم «مجسمه» ساخته ابراهیم وحیدزاده به ایفای نقش پرداخت. او در سال ۱۳۸۲ در فیلم پریا به کارگردانی داریوش مهرجویی به صورت حرفه ای بازی کرد و در سال ۱۳۷۴ دوره بازیگری را در موسسه هنرهای دراماتیک استاد ترگیان گذراند و شیوه بازیگری استانیسلاوسکی را نزد مهین اسکویی آموخت. شهرت پارسا در سال ۱۳۷۴ در ۲۳ سالگی با سریال در پناه تو به کارگردانی حمید امیشمه کنار آغاز شد. لعیا زنگنه و مرحوم حسن جوهرچی در سال ۱۳۷۷ با سریال «در قلب من» به صحنه تلویزیون بازگشت و در سال ۱۳۸۱ «سفر سبز» را اجرا کرد و در سال ۱۳۸۷ بار دیگر با سریال «در چشم بد» خوش درخشید.

پیروزفر از سال 1392 به مدت یک سال در مؤسسه کارنامه و دانشگاه علامه طباطبایی و سپس از سال 1392 در مؤسسه فیلمسازی هلاج به تدریس بازیگری پرداخت. این بازیگر مدتی در زمینه طراحی گرافیک و ساخت تیزر و مجسمه فعالیت داشت و به عنوان کارگردان و نمایشنامه نویس در سال 1392 فعالیت می کرد. تئاتر از سال 2012. او همچنین به ترجمه نمایشنامه، طراحی لباس و دکور برخی از نمایشنامه ها می پردازد.

پارسا

اولین فیلم پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگری را ابتدا با نقش شیخ سالک آغاز کرد که در سال ۱۳۷۳ در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی ایفای نقش کوتاهی کرد و در همان سال همزمان با تحصیل در رشته نقاشی، روش استانیسلاوسکی را نزد مهین اسکویی کارگردان و مدرس تئاتر فرا گرفت. و مترجم آثار نمایشی.

خواننده اصلی پارسا پیروزفر

یکی از علایق پارسا پیروزفر صدا پیشگی است که با گویندگی برای نابینایان استعداد خود را در فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته نشان داد.

بادوام ترین کاغذها از پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر یکی از بازیگرانی است که در نقش های متفاوتی جلوی دوربین رفته و به خوبی ایفای نقش کرده است. کمدی های متفاوت و نقش های جدی سینما و تلویزیون نشان دهنده علاقه و تجربه پارسا پیروزفر به دنیای بازیگری است.

فیلم های پارسا پیروزفر

همه نقش ها

نمایش ماتریوشکا بیش از 30 نقش دارد و تنها پارسا پیروزفر در طول اجرای این نمایش نقش همه شخصیت ها را بر عهده داشت.

برنده تندیس طلایی بهترین بازیگر مرد در رشته بازیگری تئاتر بین المللی

ماتریوشکا در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر (1394)

فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest

(دیوانه ای از قفس بیرون پرید)

میلوش فورمن

نریشان با خوانش پارسا پیروزفر

سووینا (سینمای ویژه نابینایان)

نسخه ویژه نابینایان.

آزمایشات

نهمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا 2019

خانه تئاتر ایران 1389-1397

چهاردهمین جشن خانه سینما 1388

دهمین جشن خانه سینما 1380

نهمین جشنواره خانه سینما 1379

جوایز و افتخارات پارسا پیروزفر

برنده تندیس طلای بهترین بازیگر مرد در بخش بین المللی برای بازی در تئاتر ماتریوشکا در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر / 1394

برنده تندیس طلای بهترین نقش اول مرد در مجموعه تلویزیونی درام از دوازدهمین جشنواره دنیای تصویر (حافظ)[۱۴][۱۵] برای بازی در سریال در چش بد / 2009

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از نگاه مردم شبکه جهانی جام جم برای بازی در سریال چشم بد / 2009

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد خارجی پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم “خروس طلایی و صد گل” چین برای بازی در فیلم اشک سرد / 2006

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آسیایی دهلی نو[۱۸] بازی در فیلم اشک سرما / 1383

برنده تندیس طلایی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد هشتمین جشنواره فیلم خانه برای بازی در فیلم مهمان مامان / 1382

نامزد تندیس طلایی بهترین بازیگر مرد هشتمین جشنواره فیلم خانه برای بازی در فیلم اشک سرما / 1382

نامرد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مهمان مامان / 1381

نامزد تندیس طلایی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره خانه سینما برای بازی در فیلم اعتراض / 1379

نامزد دریافت تندیس طلایی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم برای بازی در فیلم شیدا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.