افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

پارتیشن اداری چیست؟ – اخبار آنلاین

  • کد خبر : 208680
پارتیشن اداری چیست؟  – اخبار آنلاین

پارتیشن اداری در مرحله اول نقش جداکننده را دارد. احتمالاً پارتیشن هایی را در دفتر کار یا جاهای دیگر دیده اید. پارتیشن به معنای جداکننده است و می توان از آن برای جداسازی محیط اداری استفاده کرد. انواع پارتیشن اداری از نظر قابلیت حمل متفاوت است. پارتیشن ها را می توان به دو دسته موقت […]

پارتیشن اداری در مرحله اول نقش جداکننده را دارد. احتمالاً پارتیشن هایی را در دفتر کار یا جاهای دیگر دیده اید. پارتیشن به معنای جداکننده است و می توان از آن برای جداسازی محیط اداری استفاده کرد. انواع پارتیشن اداری از نظر قابلیت حمل متفاوت است. پارتیشن ها را می توان به دو دسته موقت و دائمی تقسیم کرد. پارتیشن های موقت را می توان جابجا کرد، اما جابجایی پارتیشن های دائمی می تواند دشوار باشد. به طور کلی نصب و حذف پارتیشن ها راحت و ساده است.

کدام پارتیشن بهتر است؟

نمی توان با اطمینان گفت که کدام پارتیشن بهتر از دیگری است. اما اگر هدف شما ایجاد پارتیشن، عایق و تهویه مطبوع است، توصیه می شود از پارتیشن دو جداره استفاده کنید. زیرا این پارتیشن عایق بهتری دارد. اما اگر قصد دارید برای کارمندان خود فضای اداری ایجاد کنید، پارتیشن اداری تک جداره که معمولا ارتفاع کمی دارد، انتخاب مناسبی خواهد بود. انواع پارتیشن اداری بسته به جنسیت متفاوت است:

  • پارتیشن دیواری ساده
  • پارتیشن دو جداره
  • پارتیشن های شیشه ای
  • پارتیشن ام دی اف
  • صفحه نمایش شیشه ای
  • صفحه نمایش آلومینیومی
  • پارتیشن بدون فریم

تفاوت پارتیشن تک جداره و دو جداره

پارتیشن تک جداره

اصولا برای جداسازی فضاها استفاده می شوند و صدا و نویز را کاهش نمی دهند. توزیع محدودی دارند و معمولاً از پارتیشن های ام دی اف با فریم آلومینیومی تشکیل شده اند. نصب و کارکرد آنها آسان است و در ارتفاعات مختلف قابل نصب هستند.

پارتیشن دو جداره

می توان از آنها در ارتفاع های مختلف استفاده کرد و پرده کور را می توان در فضای بین دو پنجره نصب کرد. پارتیشن دو جداره امکان چند رنگ را دارد و مشتری می تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کند. استفاده از پارتیشن دوجداره علاوه بر زیبایی باعث حفظ حریم خصوصی کارکنان می شود.

پارتیشن هایگلاس چیست؟

پارتیشن شیشه ای بلند نوعی پارتیشن اداری است که فقط در مدل دوجداره با شیشه های درخشان و جذاب موجود می باشد. از این پارتیشن ها به دلیل ظاهر زیبا و جذابیت متریال استفاده می شود. قیمت آنها نسبت به سایر پارتیشن های اداری به دلیل استفاده از متریال مرغوب بیشتر است. پرده های دوجداره با پرده و انواع شیشه قابل استفاده است. پرده های استفاده شده در این مدل دارای حجم هایی هستند که نور و سایه ها را تنظیم می کند.

پارتیشن اداری ام دی اف

صفحه های ام دی اف زیبایی و جذابیت خاصی دارند و مورد توجه دوستداران چوب هستند. این مدل از صفحه نمایش ها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است و می توان آن را با مواد دیگری مانند شیشه و آلومینیوم استفاده کرد. این پارتیشن ها علاوه بر جداسازی فضاها، در کاهش نفوذ صدا نیز بسیار خوب عمل می کنند.

صفحه نمایش شیشه ای

صفحه نمایش شیشه ای به طور گسترده ای در ایجاد اتاق های مختلف در فضاهای باز استفاده می شود. این اتاق ها برای اهداف مختلفی مانند اتاق مطالعه، اتاق خواب و اتاق کنفرانس استفاده می شوند. پارتیشن های شیشه ای جایگزین مناسبی برای دیوارهای سنتی هستند و فضاهای بازتری را در منازل و محل کار ایجاد می کنند. آنها سبک و ظریف هستند و به راحتی نصب و جدا می شوند. در محیط های کاری می توان از پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی فضای کار و ایجاد اتاق های جدید در دفتر استفاده کرد و فضای خصوصی را برای کارکنان فراهم کرد.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای عبارتند از:

  1. استفاده از نور طبیعی
  2. مقاوم در برابر آتش
  3. قابلیت پرینت روی پارتیشن.
  4. اقتصادی و انعطاف پذیر در نصب.
  5. حریم خصوصی کارکنان و کنترل مدیر

اما باید توجه داشت که پارتیشن های شیشه ای برای عایق صدا مناسب نیستند و می توانند صدا را منتقل کنند.

صفحه نمایش آلومینیومی با روکش شیشه.

این صفحه نمایش ها به دلیل استفاده از فریم های آلومینیومی به صفحه های آلومینیومی معروف هستند. قسمت های دیگر این صفحه نمایش ها شیشه ای است. پارتیشن های آلومینیومی با پوشش شیشه محیطی به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • صفحه نمایش شیشه ای دو جداره ساده و ایمن
  • پارتیشن دوجداره تمام سطح مات سندبلاست و پارتیشن شیشه ای مات ساتن
  • صفحه نمایش شیشه ای دو جداره با لوگو و کرکره غلتکی
  • صفحه نمایش شیشه ای با روکش پارچه ای.
  • صفحه نمایش شیشه ای 6 میلی متری ساده و ایمن
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره 6 میلی متری با سطح ساتن کاملا مات سندبلاست و پانچ شده

پارتیشن اداری چیست؟

صفحه نمایش آلومینیومی

صفحه آلومینیومی یک راه حل عالی برای تقسیم فضاها و ایجاد فضاهای کاری و اداری است. این سیستم از ماژول هایی تشکیل شده است که به دلیل وزن کم پروفیل های آلومینیومی به راحتی نصب می شوند و به راحتی جابه جا می شوند. این پارتیشن ها با پروفیل های آلومینیومی با مقاومت بالا و مقاوم در برابر خوردگی تولید می شوند. برای تکمیل سطوح پروفیل از روش های آنودایز طبیعی یا پوشش پودری استفاده می شود. همچنین با استفاده از پروفیل های باریک تری به نام پروفیل های باریک می توان ماژول های ثابت را نسبت به یکدیگر قرار داد و فضای بیشتری ایجاد کرد. این پروفیل ها باریک تر از پروفیل های جانبی معمولی هستند.

مزایای استفاده از صفحه آلومینیومی:

  • دوام بالا، سبکی، استحکام بالا و جابجایی آسان
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن.
  • عملکرد خوب در زمینه عایق صوتی و حرارتی.
  • حفاظت از سیم کشی تجهیزات اداری در مدل های دوجداره.
  • تعویض آسان قطعات
  • تنوع در رنگ
  • مقاوم در برابر آتش

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن ام دی اف

بدنه این نمایشگرها از مواد ام دی اف ساخته شده است و در طراحی و ساخت این محصولات می توان از انواع شیشه برای ایجاد زیبایی بیشتر و افزایش درخشندگی فضا استفاده کرد. ساخت پارتیشن ام دی اف بسیار آسان بوده و وزن آنها بسیار سبک است و به همین دلیل به پارتیشن اداری اقتصادی معروف هستند. اگر در ساخت این پارتیشن ها از انواع شیشه استفاده شود قیمت آنها تا حدودی افزایش می یابد. پارتیشن ام دی اف را می توان به عنوان پارتیشن در ادارات و منازل استفاده کرد.

مزایای استفاده از صفحات اداری ام دی اف:

  • این مدل از صفحه نمایش ها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد.
  • آنها را می توان با استفاده از مواد دیگری مانند شیشه و آلومینیوم ترکیب کرد.
  • صفحه های ام دی اف علاوه بر جداسازی فضاها، صدا را به خوبی جذب و عایق می کنند.
  • صفحه های ام دی اف زیبایی و جذابیت خاصی دارند و برای دوستداران چوب بسیار مناسب هستند.

پارتیشن بدون فریم چیست؟

پارتیشن فریم لس نوعی پارتیشن شیشه ای است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه نمایش در منازل، ادارات، رستوران ها و دانشگاه ها کاربرد دارد. اما به دلیل مقاومت بالا و عدم نیاز به نگهداری، استفاده از آن در محیط های اداری بیشتر است. پارتیشن فریم لس برای تقسیم فضاهای بزرگ به فضاهای کوچکتر و همچنین ایجاد حریم خصوصی برای کارکنان در دفاتر استفاده می شود.

پارتیشن اداری لوکس

اگرچه این موضوع سلیقه ای است اما می توان گفت پارتیشن شیشه ای زیباترین و مجلل ترین نوع پارتیشن به حساب می آید.

طرز تهیه انواع صفحه نمایش.

انبار چوب مرجعی مطمئن برای تهیه انواع پارتیشن می باشد. این فروشگاه با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این پارتیشن ها به عنوان جداکننده های مناسب برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به طور کامل از سایر قسمت ها جدا شوند. صفحه نمایش های ارائه شده توسط این فروشگاه به دلیل کیفیت و طراحی زیبا، انتخاب مناسبی برای مشتریانی است که به دنبال جداسازی و تقسیم بندی فضاهای خود هستند. با خرید صفحه نمایش از مغازه چوب فروشی می توانید از خدمات خوب و کیفیت بالا بهره مند شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.