افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

پارامترهای مناسب برای تایید مبادله چیست؟

  • کد خبر : 232541
پارامترهای مناسب برای تایید مبادله چیست؟

هادی بهرامی بازار: در بازارهای مالی و به خصوص در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، باید برای خرید حتی بیت کوین تحقیق و پژوهش کنیم تا بتوانیم سرمایه گذاری ها و فعالیت های مالی را با اطمینان بیشتری انجام دهیم. ما به ابزارها و پارامترهایی برای شناسایی بهترین پروژه ها و مبادلات قابل اعتماد به ویژه […]

هادی بهرامی بازار: در بازارهای مالی و به خصوص در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، باید برای خرید حتی بیت کوین تحقیق و پژوهش کنیم تا بتوانیم سرمایه گذاری ها و فعالیت های مالی را با اطمینان بیشتری انجام دهیم. ما به ابزارها و پارامترهایی برای شناسایی بهترین پروژه ها و مبادلات قابل اعتماد به ویژه با توجه به شرایط کاربران ایرانی نیاز داریم تا بتوانیم امنیت، سطح خدمات، جریان نقدینگی، انعطاف پذیری و پتانسیل رشد در فرآیند توسعه را در طول سال های فعالیت بررسی کنیم. . وب سایت های رسمی بورس، سازمان های ایمنی بازار، نظرات تحلیلگران، منابع خبری معتبر و سایت های تحلیل عملی می توانند به ما در شناسایی صرافی های قابل اعتماد کمک کنند.

در این مقاله چند معیار بررسی ارز مناسب برای فعالیت را نشان داده ایم که باید در فیلترهای بررسی از آنها استفاده کنیم.

امنیت تبادل
صرافی که انواع تست های امنیتی را گذرانده و از سازمان های حراست بازار تاییدیه گرفته و اعتبار و سابقه کاری تیم ساختمانی کاملا تایید شده است بورس امنیتی است. کیفیت و سرعت در ارائه خدمات نیز باید بالا و گسترده باشد. تا کاربران بتوانند با کمترین مشکل و نگرانی به تراکنش ها و فعالیت های مالی خود دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، صرافی ای که دارای بخش نقدی، معاملات آتی، معاملات کپی، چندین نوع کیف پول برای ذخیره سرمایه و انواع سپرده است را نمی توان با صرافی ای که فقط برای تعداد محدودی سکه دارای بخش نقدی است مقایسه کرد. برخی از صرافی ها از به روزترین سیستم های امنیتی برای ورود به پلتفرم استفاده می کنند که یک ویژگی عالی برای جلوگیری از هک و خطاهای امنیتی است.

صرافی که انواع تست های امنیتی را گذرانده و از سازمان های حراست بازار تاییدیه گرفته و اعتبار و سابقه کاری تیم ساخت و ساز کاملا تایید شده باشد، صرافی امن است.

پشتیبانی مشتری
نقش کارشناسان پشتیبانی در جذب مشتری و ایجاد اعتماد برای صرافی بسیار مهم است. زمانی که کاربران صرافی با مشکلی مواجه می شوند و انتظار دارند کارشناسان آن را حل کنند، کارشناسان باید در اسرع وقت پاسخ دهند و کاربر را از این مشکل راحت کنند. کاربران به صرافی هایی که پشتیبانی قوی دارند اعتماد می کنند و در نهایت این حس اعتماد و مسئولیت در قبال صرافی می تواند منجر به سرمایه گذاری بزرگ شود. صرافی های BingX، ByBit و Maxi از بهترین های پشتیبانی هستند که علاوه بر جلب اعتماد کاربران، به رشد و بهبود خود صرافی نیز کمک می کند.

مشکلات مالی و جریان نقدینگی
حجم معاملات، نقدینگی قفل شده، حجم بازار و استخر نقدینگی فعال از جمله مهم ترین شاخص های بررسی وضعیت مالی بورس هستند. هر چه حجم معاملات ارزی بیشتر باشد، نقدینگی ارز، گردش پول و میزان سرمایه در بورس بیشتر می شود. معمولاً برای ورود به یک صرافی، کاربران سعی می‌کنند تعداد ارزهای قابل معامله را پیگیری کنند، نقدینگی و استخرهای نقدینگی را وارد معاملات و به‌ویژه سپرده‌های کشاورزی، وام‌های ناشی از وثیقه کنند تا سرمایه خود را از امنیت به بستر مورد نظر منتقل کنند. . . اجازه دهید اگر وجوه نقدینگی و میزان سرمایه قفل شده که به نسبت TVL نیز معروف است در بورس کافی باشد، نشان دهنده آن است که بورس مشکلی در تسویه و پرداخت سود نخواهد داشت.

حجم معاملات، نقدینگی قفل شده، حجم بازار و استخر نقدینگی فعال از جمله مهم ترین شاخص های بررسی وضعیت مالی بورس هستند. هر چه حجم معاملات ارزی بیشتر باشد، نقدینگی ارز، گردش پول و میزان سرمایه در بورس بیشتر می شود.

کیفیت و ارائه خدمات.
باید به دنبال صرافی باشیم که دپارتمان های مختلفی برای فعالیت های مالی کاربران داشته باشد و علاوه بر آن کیفیت ارائه خدمات نیز بالا باشد تا رضایت مشتری به بالاترین حد برسد. یکی از دلایل افزایش نقدینگی کاربران بینگ در این خدمات است. و امکان تزریق نقدینگی بسیار بیشتری وجود دارد. Maxi Exchange با اهرم بالا در معاملات آتی و امکان کپی کردن معامله، رضایت و توجه کاربران را برای افزایش رتبه خود در بین رقبا جلب کرده است.

خدمات بازرگانی
پوشش انواع روش ها و گزینه های معاملاتی و سرمایه گذاری یکی از عواملی است که می تواند برای کاربران جذاب باشد. مطمئناً صرافی هایی که مجهزتر به این موارد هستند، احتمال بیشتری برای جذب کاربران دارند. روش های معاملاتی مانند نقطه، آتی، مارجین و اختیار معامله مانند محدودیت سود و زیان و مانور سفارش، نمونه هایی از این تسهیلات هستند. برای سپرده‌ها می‌توان از خدماتی مانند وام، مزرعه و چوب به عنوان مثال استفاده کرد. معمولا صرافی هایی که قیمت کشف بالایی در سفارشات اهرمی دارند و کارمزد تراکنش ها و زیان ها را افزایش می دهند باعث عصبانیت و ناراحتی کاربران می شوند و باید صرافی را انتخاب کنید که کارمزد کمتر، حجم معاملات، محدودیت سود و زیان بیشتر و تراز تراکنش بالاتری داشته باشد. .، سود را ذخیره کنید و اهرم بیشتری داشته باشید.

صرافی ها مانند پروژه های ارز دیجیتال باید در شبکه های اجتماعی فعال باشند و از طریق پیام رسان های تلگرام، دیسکورد و توییتر به سوالات کاربران پاسخ دهند و در اسرع وقت مشکلات را گزارش کنند.

مشکلات فنی مبادله
یک صرافی قابل اعتماد باید محیط کاربری خوبی داشته باشد که کاربران بتوانند به راحتی فعالیت های خود را انجام دهند. در قسمت معاملات باید ابزارهای تحلیل، سفارش و محاسبه وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند بدون کوچکترین استرسی معامله کنند و به هیچ بهانه سودی کسر نشود. قدرت تبادل اطلاعات باید به گونه ای باشد که کاربران بدون معطلی متوجه تغییرات و مشکلات سیستماتیک شوند. به عنوان مثال ایمیل فعال، اعلان های درون پلت فرم و در صورت امکان پیامک در دستور کار تیم فنی صرافی قرار گیرد تا کاربران را از تغییرات نسخه، حذف و اضافه شدن سکه به لیست تراکنش ها، ثبت نام و احراز هویت و هرگونه اطلاعات آگاه کند. سایر موارد مهم
هر صرافی معتبر یک کیف پول مخصوص دارد که بیشتر دارایی های کاربران در آن نگهداری می شود. معمولا کیف پول های داغ و خود فضای صرافی طعمه خوبی برای حملات هکری هستند و وجود کیف پول مخصوص صرافی می تواند به کاربران اطمینان دهد که مشکلی پیش نخواهد آمد. صرافی ها مانند پروژه های ارز دیجیتال باید در شبکه های اجتماعی فعال باشند و از طریق پیام رسان های تلگرام، دیسکورد و توییتر به سوالات کاربران پاسخ دهند و در اسرع وقت مشکلات را گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.