افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

پادینا کیانی بازیگر جذاب را می شناسید؟ / 6 عکس مدلینگ تکان دهنده که اینستاگرام را منفجر کرد!

  • کد خبر : 356308
پادینا کیانی بازیگر جذاب را می شناسید؟ / 6 عکس مدلینگ تکان دهنده که اینستاگرام را منفجر کرد!

پادینا کیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۱۴ آبان ۱۳۷۲ در تهران، تحصیل کرده بازیگری و دارای مدرک فیلمبرداری است. اولین تجربه بازیگری پادینا کیانی در مقابل دوربین مربوط به دو فیلم کوتاه در شب ساخته ریحانه پارسا و بچاره به کارگردانی امیر احمد قزوینی و محمد کریمی است. خلاصه ای از بیوگرافی پادینا […]

پادینا کیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۱۴ آبان ۱۳۷۲ در تهران، تحصیل کرده بازیگری و دارای مدرک فیلمبرداری است.

اولین تجربه بازیگری پادینا کیانی در مقابل دوربین مربوط به دو فیلم کوتاه در شب ساخته ریحانه پارسا و بچاره به کارگردانی امیر احمد قزوینی و محمد کریمی است.

خلاصه ای از بیوگرافی پادینا کیانی.

نام واقعی: پادینا کیانی

تاریخ تولد: ۱۴ آبان ۱۳۷۲

محل تولد: تهران

شغل: بازیگر

زمینه فعالیت: سینما، تئاتر و تلویزیون.

مدرک تحصیلی: لیسانس چهره پردازی.

سال های فعالیت: 2018 تاکنون

قد: 165 سانتی متر

بیوگرافی پادینا کیانی

پادینا کیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۱۴ آبان ۱۳۷۲ در تهران، تحصیل کرده بازیگری و دارای مدرک فیلمبرداری است.

پادینا کیانی

نقش پادینا کیانی در فیلم کوتاه

اولین تجربه بازیگری پادینا کیانی در مقابل دوربین مربوط به دو فیلم کوتاه در شب ساخته ریحانه پارسا و بچاره به کارگردانی امیر احمد قزوینی و محمد کریمی است. پادینا کیانی در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشته و می توان به یکی از نمایشنامه های او در تئاتر ملکه اشاره کرد.

پادینا کیانی

اولین تجربه بازیگری پادینا کیانی در تلویزیون

مجموعه تلویزیونی سفر 21 اولین تجربه بازیگری پادینا کیانی در تلویزیون است که می تواند سکوی پرتابی برای این بازیگر جوان باشد. پادینا کیانی بازیگر نقش شادی در سریال سفر 21 و جواد رضویان و نگار عابدی در این مجموعه تلویزیونی نقش پدر و مادرش را بازی می کنند.

پادینا کیانی

پادینا کیانی در سریال سفر 21 با هنرمندانی چون جواد رضویان، سیامک انصاری، امیرحسین رستمی، سروش جمشیدی، نگار عابدی، رویا میرعلمی، سیاوش طهمورث، آزیتا ترکاشوند و… همبازی شد.

پادینا کیانی

پادینا کیانی درباره حضور در این مجموعه تلویزیونی گفت: چون به عنوان اولین کارم در یک سریال طنز بازی می کردم; برای من سخت و سرگرم کننده بود و فکر نمی کردم کار اول را در این قالب انجام دهم. در ضمن تمام دقایقی که با این دوستان کار کردم برایم شیرین و فراموش نشدنی است و می توانم بگویم تک تک آنها. دومی برای من خاطره انگیز و زیبا بود. تفسیر این داستان در کنار هنرمندان بزرگ از افتخارات من است.

پادینا کیانی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.