افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

وی به عنوان مدیر دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 143387
وی به عنوان مدیر دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر کامبیز نرماشیری را به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان منصوب کرد. در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: دکتر کامبیز نرماشیری با احترام نظر به مراتب تعهد و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر کامبیز نرماشیری را به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

دکتر کامبیز نرماشیری

با احترام

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرعامل دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان» منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار می رود از تمامی توانمندی های معنوی، مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش مدیریتی واحدهای دانشگاهی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ انسجام دانشگاه استفاده نمایند. گسترش فضای قدرت انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و بهسازی واحدهای دانشگاهی بر اساس محورهای زیر.

1- ایجاد مبانی دینی و فرهنگی و توجه به آموزش در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه.

2- ارتقای کیفیت آموزش متناسب با نیاز جامعه در طرح توسعه سرزمینی.

3- ارتقای سطح تحقیقات کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح پایش رایگان.

4- ارتقای فرهنگ سازمانی و اجرای نظام اداری چابک و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاه و ذی نفعان آن.

5- افزایش بهره وری تمامی عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف ایجاد بستری برای نوآوری های فناورانه و اشتغال مبتنی بر دانش برای اعضای بزرگ خانواده دانشگاه .

6- حفاظت از دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط و مدیریت مالی و کاهش هزینه های غیر ضروری با تاکید بر استفاده از تولیدات ایرانی برای تقویت و حمایت از تولید ملی.

7- جهت گیری و هماهنگی یکپارچه بین واحدهای زیرمجموعه استان در چارچوب مأموریت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استانی و نظارت بر حسن اجرای امور در این واحدها.

8- تعامل موثر و الهام بخش با هیات مدیره و مسئولان استانی و کمک به جهت دهی توسعه هوشمند منطقه ای استان بر اساس برنامه دانشگاه.

انتظار می رود با اتکال به ذات الهی احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

دکتر کامبیز نرماشیری، دارای مدرک دکتری مهندسی عمران، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و دارای سابقه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و مدیر سازمان نظام مهندسی است. استان سیستان و بلوچستان

در ادامه دکتر طهرانچی در نامه ای جداگانه ضمن تبریک بازنشستگی دکتر مسعود اکبری زاده، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، از زحمات وی در مدت تصدی مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.