افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ویژگی Circle to Search به مرورگر کروم اضافه شد

  • کد خبر : 309240
ویژگی Circle to Search به مرورگر کروم اضافه شد

قابلیت Search Circle گوگل که در اوایل سال جاری به عنوان یکی از ویژگی های ویژه سری گلکسی اس 24 سامسونگ معرفی شد، اکنون در مرورگر کروم نیز قابل استفاده است. این ویژگی هم در سیستم عامل کروم و هم در مرورگر کروم برای ویندوز و مک موجود است. با این حال، یک هشدار کوچک […]

قابلیت Search Circle گوگل که در اوایل سال جاری به عنوان یکی از ویژگی های ویژه سری گلکسی اس 24 سامسونگ معرفی شد، اکنون در مرورگر کروم نیز قابل استفاده است. این ویژگی هم در سیستم عامل کروم و هم در مرورگر کروم برای ویندوز و مک موجود است.

با این حال، یک هشدار کوچک وجود دارد. اول اینکه این ویژگی در نسخه بتا سیستم عامل کروم 127 و مرورگر کروم 128 برای ویندوز یا مک موجود است.

اگر از نسخه بتا سیستم عامل Chrome یا مرورگر Chrome برای Windows یا Mac استفاده می کنید، می توانید این ویژگی را امتحان کنید. در Chrome for Windows یا Mac، باید به منوی سه نقطه در گوشه بالای صفحه بروید و سپس Search with Google Lens را انتخاب کنید. سپس می توانید یک منطقه را انتخاب کنید و نتایج جستجوی فوری را بر اساس محتوای آن منطقه در یک پانل کناری مشاهده کنید. در سیستم عامل کروم، می‌توانید به سادگی از نماد Google Lens در نوار آدرس برای همین منظور استفاده کنید. یادداشت‌های انتشار Google برای Chrome 128 بتا این ویژگی را به خوبی توصیف می‌کنند:

Google Lens در کروم به شما امکان می دهد هر چیزی را که در صفحه نمایش خود می بینید جستجو کنید. با کمک این ویژگی می توانید یک اسلاید از یک پخش زنده یا یک تصویر را در یک صفحه وب جستجو کنید. Google Lens پاسخ‌ها را همان‌جا در برگه فعلی‌تان به شما می‌دهد و می‌توانید با اطلاعاتی که به تازگی کشف کرده‌اید به مرور وب ادامه دهید.

در حال حاضر تنها چند هفته تا انتشار نهایی آپدیت کروم 128 برای ویندوز و مک و همچنین سیستم عامل کروم 127 باقی مانده است. پس از انتشار این آپدیت، همه کاربران بدون در نظر گرفتن این قابلیت به Circle to Search در کروم دسترسی خواهند داشت. از نامی که گوگل برای او انتخاب می کنند.

با اضافه شدن Circle to Search به مرورگر کروم، کاربران می توانند به سرعت و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را از تصاویر و ویدیوها استخراج کنند. این ویژگی می تواند در زمینه های مختلفی مانند آموزش، تحقیق، خرید آنلاین و سرگرمی مفید باشد. انتظار می رود با انتشار نسخه پایدار این ویژگی شاهد گسترش اپلیکیشن های آن و بهبود عملکرد آن باشیم.

لازم به ذکر است که این قابلیت در حال حاضر در نسخه های بتا موجود است و ممکن است در نسخه های پایدار تغییر کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.