افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

ویژگی‌های به‌روزرسانی ماه دسامبر اندروید شامل حالت خواندن قابل دسترسی و کلیدهای ماشین قابل اشتراک‌گذاری است

  • کد خبر : 3435
ویژگی‌های به‌روزرسانی ماه دسامبر اندروید شامل حالت خواندن قابل دسترسی و کلیدهای ماشین قابل اشتراک‌گذاری است

گوگل به‌روزرسانی‌های ویژگی اندروید خود را برای ماه دسامبر در سراسر تلفن‌ها، ساعت‌ها و Google TV منتشر می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها شامل حالت خواننده قابل دسترس، ویجت جستجوی YouTube جدید، کلیدهای دیجیتال قابل اشتراک‌گذاری خودرو، کاشی‌های اکشن جدید برای Wear OS و برخی ویژگی‌های ویژه تعطیلات است. در اینجا خلاصه ای از همه چیزهایی است که […]


گوگل به‌روزرسانی‌های ویژگی اندروید خود را برای ماه دسامبر در سراسر تلفن‌ها، ساعت‌ها و Google TV منتشر می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها شامل حالت خواننده قابل دسترس، ویجت جستجوی YouTube جدید، کلیدهای دیجیتال قابل اشتراک‌گذاری خودرو، کاشی‌های اکشن جدید برای Wear OS و برخی ویژگی‌های ویژه تعطیلات است.

در اینجا خلاصه ای از همه چیزهایی است که Google در حال ارائه است.

تلفن

  • به‌روزرسانی دسامبر اندروید یک حالت خواننده قابل دسترسی را ارائه می‌کند که به افراد مبتلا به نارساخوانی یا نابرابری بصری کمک می‌کند تا محتوا را بهتر مصرف کنند. این حالت به کاربران امکان کنترل کنتراست و نوع و اندازه فونت را برای دید بهتر می دهد. بعلاوه، دارای عملکرد تبدیل متن به گفتار با کنترل سرعت است تا بتوانند به مقالات آنلاین گوش دهند. باید نصب کنی حالت خواندن روی گوشی خود برنامه بزنید و دستورالعمل ها را برای روشن کردن میانبر دنبال کنید.

اعتبار تصویر: گوگل

  • گوگل همچنین یک ویجت صفحه اصلی YouTube را معرفی می کند که دسترسی آسان به نوار جستجو، صفحه اصلی، شورت ها، اشتراک ها و کتابخانه دارد.

اعتبار تصویر: گوگل

  • از هفته آینده، کاربران می‌توانند مستقیماً از برنامه Google TV عنوانی را برای یک تلویزیون سازگار ارسال کنند. این به شما امکان می دهد در حالی که به دنبال چیزهای دیگر برای تماشا هستید، چیزی را پخش کنید، به برنامه دیگری بروید تا یک به روز رسانی را بررسی کنید و همچنین از تلفن به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید. این شرکت اولین بار در ماه می در کنفرانس توسعه دهندگان Google IO خود در مورد این ویژگی صحبت کرد.
  • Google Photos برای فصل تعطیلات طرح‌های جدیدی را برای کلاژ اضافه می‌کند که توسط زوج تصویری زن و شوهر استرالیایی DABSMYLA و هنرمند مشهور آبرنگ یائو چنگ دیزاین ساخته شده‌اند. می‌توانید عکس‌ها را در برنامه Google Photos انتخاب کنید، آن‌ها را به یک کلاژ اضافه کنید و این سبک‌های جدید را برای ایجاد یک فریم نهایی مرور کنید.
  • Emoji Kitech Gboard نیز پشتیبانی از قلب آبی را اضافه می کند 💙، آدم برفی ⛄، و دانه برف ❄ برای ماشاپ ایموجی در فصل تعطیلات.

ماشین

  • گوگل برای اولین بار شروع به پشتیبانی از کلیدهای دیجیتال ماشین برای باز کردن قفل ماشین شما کرد سال گذشته. با این به‌روزرسانی جدید، اکنون به شما امکان می‌دهد دسترسی به خودروی خود را با دوستان و خانواده در پیکسل و آیفون به اشتراک بگذارید. این شرکت گفت که می توانید از برنامه کیف پول دیجیتال برای مشاهده و تغییر دسترسی به کلید دیجیتال ماشین استفاده کنید. اضافه کرد که این ویژگی به زودی در برخی دیگر از دستگاه های دارای اندروید 12 و بالاتر در دسترس خواهد بود.

تماشا کردن

  • به‌روزرسانی Wear OS شامل معرفی کاشی‌های جدید – صفحه‌نمایش‌های ویجت‌مانند برای دسترسی سریع به اطلاعات – از جمله مخاطبین مورد علاقه و زمان طلوع و غروب خورشید است. از قبل دارای Tiles for Google Maps است تا به شما امکان می دهد به مسیرهای مکان های ذخیره شده مانند محل کار و خانه دسترسی داشته باشید و Google Keep برای شروع یک یادداشت یا یک لیست جدید. این شرکت نیز دارد یک API برای توسعه دهندگان شخص ثالث برای استفاده از قالب Tiles در Wear OS.

کاشی های گوگل

کاشی های گوگل اعتبار تصویر: گوگل

  • Google برنامه Keep را در Wear OS به‌روزرسانی کرده است تا یادداشت‌ها و فهرست‌ها دارای قالب بهتری برای خواندن در ساعت با پشتیبانی از پس‌زمینه، عکس‌ها و نقاشی‌های سفارشی باشند. به علاوه، می‌توانید برچسب‌ها و همکاران را در یک فهرست مشاهده کنید.
  • این غول جستجو در حال اضافه کردن پشتیبانی از برنامه اجرای آدیداس به دستیار گوگل است. این به‌روزرسانی که در هفته آینده منتشر می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که از «دستیار» برای شروع بیش از 30 تمرین از طریق یک فرمان صوتی روی ساعت خود استفاده کنید. می‌توانید بگویید «Hey Google, start a run with Adidas Running» تا شروع به ردیابی دویدن خود با برنامه کنید.

برای فعال کردن ویژگی‌های جدید در برنامه‌های جداگانه مانند Google TV و Gboard، باید آن برنامه‌ها را به آخرین نسخه خود به‌روزرسانی کنید.

ویژگی‌های به‌روزرسانی ماه دسامبر اندروید شامل حالت خواندن قابل دسترسی و کلیدهای ماشین قابل اشتراک‌گذاری توسط ایوان مهتا است که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.