افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ویژه برنامه کمیته انضباطی ساماندهی سکوهای ورزشگاه – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 257815
ویژه برنامه کمیته انضباطی ساماندهی سکوهای ورزشگاه – پرسپولیس نیوز

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نظر دارد با اجرای طرحی سکوهای ورزشگاه را ساماندهی کند. حاشیه های تماشاگران در ورزشگاه های ایران همیشه مشکل جدی فوتبال داخلی محسوب می شود. از شعارهای تند علیه بازیکنان گرفته تا پرتاب اشیا و درگیری‌های بعضا خشونت‌آمیز روی سکوها، اتفاقاتی که در سال‌های اخیر منجر به اتخاذ تصمیم‌های متفاوتی […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نظر دارد با اجرای طرحی سکوهای ورزشگاه را ساماندهی کند.

حاشیه های تماشاگران در ورزشگاه های ایران همیشه مشکل جدی فوتبال داخلی محسوب می شود. از شعارهای تند علیه بازیکنان گرفته تا پرتاب اشیا و درگیری‌های بعضا خشونت‌آمیز روی سکوها، اتفاقاتی که در سال‌های اخیر منجر به اتخاذ تصمیم‌های متفاوتی از سوی کمیته انضباطی شده است، اما ظاهراً بازدارندگی لازم را نداشته است.

در همین راستا و پس از اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و سپاهان رخ داد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برنامه ویژه ای را برای ساماندهی هواداران این باشگاه در نظر گرفته و طی نامه ای از باشگاه ها خواسته است که به صورت دقیق به لیدرهای خود معرفی کنند. روی سکوهای استادیوم های محلی تشکیل کمیته انضباطی

بر این اساس کمیته انضباطی در نظر دارد در فصل آینده با همکاری ناظران انضباطی تخلفات احتمالی روی سکوی هر ورزشگاه را جداگانه بررسی و همان سمت و سرپرست مربوطه را با تخلفات انضباطی و احیاناً محرومیت جریمه کند.

همچنین فدراسیون فوتبال در نظر دارد در زمینه فروش اینترنتی بلیت فصل آینده مذاکراتی را با سازمان ثبت احوال انجام دهد تا افراد حاضر در ورزشگاه ها در صندلی های مربوطه مستقر شوند و از این طریق متخلفان شناسایی شوند. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)