افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

وینگر آلومینیومی جایگزین صادقی در پرسپولیس شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 291845
وینگر آلومینیومی جایگزین صادقی در پرسپولیس شد – پرسپولیس نیوز

وینگر 25 ساله آلومینیوم اراک تصمیم دارد فصل آینده برای پرسپولیس بازی کند. امیر قلانویی سرمربی این تیم 26 بازیکن را برای حضور در دو دیدار مقابل تیم های هنگ کنگ و ازبکستان به تیم ملی دعوت کرد که مهدی لیموچی وینگر فنی و آلومینیوم اراک 25 ساله از جمله آنها هستند. مهدی لیموچی در […]

وینگر 25 ساله آلومینیوم اراک تصمیم دارد فصل آینده برای پرسپولیس بازی کند.

امیر قلانویی سرمربی این تیم 26 بازیکن را برای حضور در دو دیدار مقابل تیم های هنگ کنگ و ازبکستان به تیم ملی دعوت کرد که مهدی لیموچی وینگر فنی و آلومینیوم اراک 25 ساله از جمله آنها هستند.

مهدی لیموچی در دیدارهای مستقیم مقابل پرسپولیس عملکرد بسیار مطلوبی داشت. این بازیکن فنی با پیشنهاد جدی مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شده است. رضا درویش به مهدی لیموچی پیشنهاد قرارداد 3 ساله داد و ظاهرا قرار است جانشین سعید صادقی شود که سقوط عجیبی در لیگ 23 داشت و پایان فصل را به دلیل ضربه مغزی از دست داد.

لیموچی که در زمینه جذب نیرو فعالیت می کند در مصاحبه ای کوتاه در پاسخ به این سوال که آیا این پیشنهادات وارد فاز جدیدی شده است یا خیر؟ ما نیمه نهایی جام حذفی را در پیش داریم و با قهرمانی در این جام، خیلی چیزها می توانند تغییر کنند!

وینگرتیم فوتبال آلومینیوم که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ایرالکو در لیگ 23 بود، یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما وجود بند فسخ در قرارداد او امکان جدایی این بازیکن از آلومینیوم را فراهم می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)