افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

ویرا: در تمرین امروز آماده مرتضی را بررسی می‌کنیم / تیم‌ها باز هم عوض می‌شو

  • کد خبر : 17558

مربی تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس و باشگاه‌های بزرگی هستند و باید در داخل زمین ببرند نیازی به حمایت‌های بیرون از زمین ندارند. اوسمار لوس مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری از دیدار برابر ملوان بندر اظهار داشت: بازی در حرفه‌ای ایران بسیار سخت است و تیم‌ها مسابقات خیلی نزدیکی با هم. ملوان هم […]

مربی تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس و باشگاه‌های بزرگی هستند و باید در داخل زمین ببرند نیازی به حمایت‌های بیرون از زمین ندارند.

اوسمار لوس مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری از دیدار برابر ملوان بندر اظهار داشت: بازی در حرفه‌ای ایران بسیار سخت است و تیم‌ها مسابقات خیلی نزدیکی با هم. ملوان هم از این قاعده مستثنی نیست. توقعات از پرسپولیس بسیار است اما بازی سختی در پیش داشت.
وی افزود: تیم ملوان بازیکنان خوبی دارد، بخصوص در خط حمله، بازیکنان سرزن بخصوص حمله،. چند بازیکن و وینگرهای با تکنیکی هم در اختیار و مراقب آنها ولی ولی چاره‌ای جز نداریم.
مربی پرسپولیس در حضور مهدی عبدی در بازی قبل توضیح داد: خیلی خوب که الان در خط حمله گزینه‌های آماده‌ای مانند؛ عبدی، شیخ دیاباته، پریرا و عیسی را در اختیار داریم. عبدی یک باهوش است و با قدرت کامل کننده که دارد، طبیعتا باید پیشرفت‌هایی داشته باشد و ما از بازی در دیدار دیدار گذشته راضی هستیم.
اوسمار در پاسخ به سوالی مبنی برای اینکه تیم ملوان در فصل به لیگ قهرمان شده، سال های گذشته برابر تیم های شگفت انگیز شده است، آیا حریف سختی برای پرسپولیس خواهد بود، گفت: پیش از این نیز که تمام بازی ها و تیم ها بهم و تمام حریفان می توانند باشند. برابر هم شگفتی ساز باشند. بازی سختی داریم و باید مراقب حریف باشیم.
مربی پرسپولیس در امتیاز ویژه تا جدول صدر و قهرمانی پرسپولیس گفت: هنوز شش باقی مانده و مشکلاتی که گفتم ایران بسیار سخت و جذاب است و می توانم توقع توقع را داشته باشم با دادن امتیاز، ما را نزدیکتر کنم تا ما را نشان دهد. در بازی‌های خودمان‌های لازم را کسب و قهرمان می‌کنند. شرایطی که پیش از این، هشت امتیاز از استقلال ۵ امتیاز از سپاهان جلو بودیم الان نزدیک به هم هستیم، شرایط باز هم می‌تواند تغییر کند.
اوسمار در عملکرد ویژه پریرا گفت: خوب می‌دانیم که به یک تیم و لیگ اواسط فصل برای هیچ بازیکنی راحت نیست. پریرا روز به روز بهتر می‌شود و در ادامه مسیر می‌توان به تیم کمک کند.
وی در شیخ دیاباته افزود: دیاباته امروز در آخرین تیم پیش از دیدار با حاضر خواهد شد و پس از تمرین، شرایط شرایط او برای بازی مشخص.
اوسمار در مورد وضعیت پورعلی گنجی نظران کرد: خوب می‌دانیم که مرتضی تمجید ما هرم ما ۳. او برای تیم، یکی از رهبران‌ داخل زمین است. مرتضی هم برای بازی روز به رو بهتر می‌شود ببینیم باید درباره او یا احتیاط کنیم خیر. در تمرین امروز، حضور مرتضی برای بازی فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد. علی نعمتی هم در بازی گذشته عملکرد خوبی داشت.
مربیان برزیلی پرسپولیسی‌ها برای بازیکنان تیم گفت: طبیعتا چه چه لیگ نزدیکتر می‌شویم، بازی‌های بازیکنان می‌شوند این موضوع کاملاً طبیعی است.
اوسمار پاسخ به سوالی مبنی برای اینکه چه وارد ایران شده احساس می‌کند که نگاه ویژه‌ای به نسبت به رقیب رقیب سنتی می‌شود؟ پاسخ داد: فارسی بلد نیستم و نمی‌توانم فارسی یاد بگیرم اما اخبار مختلف را می‌بینم در شبکه‌های مجازی در موارد خاص را دیدم اما من فقط به مسائل فنی فنی و داخل زمین زمین بودم. و باشگاه‌های بزرگی هستند و باید بازی را در زمین ببرند و نیازی به روابط و حمایت‌های بیرون از زمین نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.