افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

ویرا: خیلی خوبان آماده‌های داریم / در تمام بازی‌ها دنبال پیروزی همس

  • کد خبر : 17607

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول فرم دلخواه خودمان را نداشتیم ولی شرایمی رادی عرض شرایط ردا عرض. بازی به بازی جلو می‌رویم و از همه مسابقات پیروزی می‌خواهم. اوسمار لوس پس از پیروزی سه گله سرخپوشان برابر، در کنفرانس خبری پس از بازی بیان: از نتیجه راضی راضی. طبعا در مسابقه ابتدایی […]

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول فرم دلخواه خودمان را نداشتیم ولی شرایمی رادی عرض شرایط ردا عرض. بازی به بازی جلو می‌رویم و از همه مسابقات پیروزی می‌خواهم.

اوسمار لوس پس از پیروزی سه گله سرخپوشان برابر، در کنفرانس خبری پس از بازی بیان: از نتیجه راضی راضی. طبعا در مسابقه ابتدایی یکسری مشکلات داشتیم ولی سعی در شکل بازی تغییر کنیم و در این زمینه موفق شدیم. در ادامه راحت‌تر بازی کردیم و دو گل زدیم.
وی ادامه: معمولا درباره داوری صحبت اما چون پرسیده شد باید بگویم داوری را شاهد بودیم.
مربی برزیلی پیروزان کرد: مشخص و است ما بازی به بازی و به گام پیش می‌رویم و در تمام بعدی دنباله رو. بعد منتظر می‌مانیم ببینیم رقبا چه نتایجی می‌گیرند. همه می‌دانند که ما با یکسری مشکلات ناخواسته روبه‌رو شده‌ایم.
اوسمار اضافه کرد: به نظرم باید بابت بازی امروز از بازیکنان تشکر کنیم. از هواداران به خاطر حمایتی که تشکر می‌کنند در نیمه اول که روند خوبی نداشت اما باشان به تیم کمک کردند.
او در سوالی درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد توان در رقابت‌ها عنوان: خوب است که ما گل را داشته باشیم. آن‌ها به تیم روحیه می‌دهند. در این دیدیم که لئاندرو گل‌ خوبی زد، عملکرد داشت و آل‌کثیر آل‌کثیر با وجودی که زمان کمی زمین زمین خوب کار کرد و موقعیت‌های جالبی جالبی ایجاد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.