افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

ویرا: امیدوارم عبدالکریم و ارونوف به هماهنگی بهتری برسند/ تعویض را به خاطر کنعانی ها عوض کردیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 222156
ویرا: امیدوارم عبدالکریم و ارونوف به هماهنگی بهتری برسند/ تعویض را به خاطر کنعانی ها عوض کردیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم ارتباط تیم و هواداران بیشتر شود تا شاهد حضور تماشاگران بیشتری در ورزشگاه باشیم. عثمر ویرا در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: مسابقات حذفی جام حذفی از سطح روحی بالایی برخوردار است. آنها بسیار احساساتی هستند. 90 دقیقه بازی که فقط یک […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم ارتباط تیم و هواداران بیشتر شود تا شاهد حضور تماشاگران بیشتری در ورزشگاه باشیم.

عثمر ویرا در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: مسابقات حذفی جام حذفی از سطح روحی بالایی برخوردار است. آنها بسیار احساساتی هستند. 90 دقیقه بازی که فقط یک تیم می تواند جلو بیفتد.

و افزود: در نیمه اول مشکلاتی داشتیم و بازی سختی انجام دادیم. مقابل تیمی که خیلی مساوی و خوب بازی می کند. ما نتوانستیم موقعیت هایی را که باید داشته باشیم ایجاد کنیم. خوشبختانه در نیمه اول توانستیم گل بزنیم تا در نیمه دوم راحت تر بازی کنیم.

عثمر گفت: با وجود اینکه خیلی نزدیک بازی کردند و دفاعی بودند اما اجازه ضدحمله را به آنها ندادیم. در بازی های این مدل باید متعادل باشیم و آماده ضدحمله نباشیم. در رختکن در مورد استفاده از توپ های عمیق صحبت کردیم. گل دانیال از همین ناحیه به ثمر رسید. گل دوم در ابتدای نیمه دوم به ما کمک کرد تا با آرامش و آرامش بیشتری بازی کنیم.

امیدوارم عبدالکریم و ارونوف به هماهنگی بهتری برسند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد عبدالکریم حسن و اینکه آزادی زیادی به این بازیکن نمی دهد، گفت: او سعی کرد چند سانتر وارد محوطه رقیب کند. وقتی مقابل تیم های بسته بازی می کنیم باید در حمله با دقت و احتیاط بیشتری کار کنیم. در این نوع مسابقه تعادل در حمله و بازی سریع دشوار است.

وی افزود: برای حمله سریع ارونوف و عبدالکریم نزدیک به هم بازی کردند. امیدوارم به مرور زمان هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند. نه فقط دو بازیکن، بلکه دو هافبک میانی که می توانند به گل بروند و گل بزنند.

در بازی های آخر بازیکنان آنچه را که از آنها خواسته بودیم انجام دادند.

اسمار با بیان اینکه ابتدا تردیدهایی برای حضورش روی نیمکت پرسپولیس وجود داشت اما امروز هواداران او را تشویق کردند، گفت: قبل از بازی به این سوال پاسخ دادم. ما می توانیم کار یک مربی را به دو صورت تحلیل کنیم. یکی با نتایج و دیگری با عملکرد بازیکنان، در بازی های آخر، به خصوص بازی اول مقابل آلومینیو، بازیکنان آنچه را که از آنها خواسته بودیم در زمین انجام دادند. ما در 3 بازی اخیر نتیجه گرفتیم.

هواداران می توانند حال تیم را بهتر کنند.

و افزود: ارتباط بین مردم، کادر مربیگری و بازیکنان می تواند کمک زیادی به ایجاد احساس بهتر در تیم کند. من به مردم قول دادم که تیمی را ببینند که همیشه برای پیروزی می جنگد. شاید به نتیجه ای که آنها می خواهند نرسیم، اما مطمئن هستند که همیشه تیمی را خواهند دید که برای پیروزی می جنگد.

عثمر تصریح کرد: انرژی مثبت هواداران چه در خانه و چه در ورزشگاه کمک زیادی به ما می کند. مردم داخل ورزشگاه آن را به ما منتقل می کنند و ما آن را احساس می کنیم. امیدوارم ارتباط تیم و هواداران بیشتر شود تا شاهد حضور تماشاگران بیشتری در ورزشگاه باشیم. هیچ تیم بزرگی بدون هواداران بزرگ وجود ندارد.

ما به خاطر کنعانیان صرافی را تغییر دادیم.

وی در خصوص عدم اعتماد استقلال و پرسپولیس به بازیکنان جوان خود تصریح کرد: گاهی سوالاتی که می کنید 2-3 دقیقه طول می کشد! من نگرانم که سوال شما کوتاه نشده باشد! با توجه به آینده ای که داریم بازیکنان را به میدان می فرستیم. امروز اولین بازی ابوالفضل بابایی بود و برای او بسیار مهم بود. می خواستیم احمدی را به میدان بفرستیم اما چون کنعانی درد داشت مجبور شدیم تعویض را عوض کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: قبول دارم جام حذفی فرصت خوبی برای استفاده از بازیکنان جوان است. نه تنها بازیکنان جوان، بلکه از بازیکنان جدید هم مثل ارونوف و عبدالکریم، امروز توانستیم از وحدت که مدتی بود بازی نکرده بود استفاده کنیم. توانستیم تعویض ها را متعادل کنیم تا چند بازیکن استراحت کنند و نتیجه را گرفتیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.