افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

ویدیوی جعلی جین یکی از اعضای گروه BTS جنجالی شد!

  • کد خبر : 23309
ویدیوی جعلی جین یکی از اعضای گروه BTS جنجالی شد!

انتشار ویدیوی جدید جین بزرگترین عضو BTS در حال اجرای آهنگ گروهی دیگر طرفداران را سردرگم و نگران کرده است! به اسمارتک نیوز – ویدئویی از رقص جین با آهنگ Stray Kids در فضای مجازی منتشر شده است و بسیاری از طرفداران را سردرگم کرده است. به گزارش گروه ترجمه صبح، اوایل ماه جاری گروه […]

انتشار ویدیوی جدید جین بزرگترین عضو BTS در حال اجرای آهنگ گروهی دیگر طرفداران را سردرگم و نگران کرده است!

به اسمارتک نیوز – ویدئویی از رقص جین با آهنگ Stray Kids در فضای مجازی منتشر شده است و بسیاری از طرفداران را سردرگم کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، اوایل ماه جاری گروه کی پاپ Stray Kids موزیک ویدیو آهنگ جدید خود را منتشر کرد.

این گروه برای تبلیغ آهنگ و آلبوم جدید خود چالش رقصی را آغاز کردند. اعضای این گروه هشت نفره حتی با بت هایی از گروه های دیگر در انجام این چالش همکاری داشتند.

اگرچه کمی نادر است، اما BTS تا کنون چالش های رقص گروه های دیگر را نیز انجام داده است. مانند چالش “سوپر” جونگ کوک با مینگیو از SEVENTEEN. بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که یکی از اعضای BTS به نوعی چالش ‘S-Class’ را قبول کند.

به خصوص پس از تعامل جیمین با Felix از Stray Kids در اوایل سال جاری.

وقتی ویدیویی از جین در حال انجام این چالش در فضای مجازی پخش شد، طرفداران به آرزوی خود رسیدند. با این حال، یک مشکل بزرگ وجود دارد. جین در حال حاضر در خدمت سربازی اجباری است!

ویدیوی جعلی جین با کمک هوش مصنوعی!

این ویدیو توسط یک حساب کاربری به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدیو هیونجین یکی از اعضای گروه Stray Kids صورت جین را روی بدنش نشان می دهد.

این ظاهر واقعی و ترسناک با کمک هوش مصنوعی ایجاد شده است. این حساب کاربری سایر ویدیوها نیز با کمک هوش مصنوعی ایجاد شده است.

بسیاری از طرفداران از کیفیت عالی این ویدیو متعجب و سردرگم شده اند. با این حال، بسیاری دیگر از این استفاده از هوش مصنوعی انتقاد کرده و آن را خطرناک می دانند.

این اولین تعامل K-pop با هوش مصنوعی نیست. شرکت معروف SM با کمک هوش مصنوعی برای تمامی اعضای گروه SPA دوقلوها ایجاد کرده است. این شرکت همچنین پوسترهای تعاملی اعضای گروه NCT را در نمایشگاه اخیر خود قرار داد.

به عنوان بخشی از نمایشگاه، طرفداران می توانند از طریق یک پوستر لمسی تعاملی با اعضای گزارش صبحگاهی ارتباط برقرار کنند.

طرفداران انگشتان خود را روی پوستر می‌کشیدند و باعث می‌شد اعضای گروه پلک بزنند، لبخند بزنند و غیره. پوسترهای تعاملی و همچنین اپلیکیشن موبایلی که به طرفداران توانایی تعامل با اعضا از طریق هوش مصنوعی را می‌دهد، واکنش‌های شدیدی را برانگیخته است.

بسیاری از کاربران اینترنت از این برنامه موبایل پشتیبانی نمی کنند. آنها معتقدند که چنین ابزاری انسانیت بت ها را می گیرد و آنها را به کالاهای تجاری تبدیل می کند.

 

ویدیوی جعلی جین یکی از اعضای گروه BTS جنجالی شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.