افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

ویدئو/ پهپاد اوکراینی چگونه جان سرباز مجروح روسیه را نجات داد؟

  • کد خبر : 375295
ویدئو/ پهپاد اوکراینی چگونه جان سرباز مجروح روسیه را نجات داد؟

آفتاب نیوز: یک گردان خط مقدم اوکراینی از نجات یک سرباز روس مجروح به رهبری پهپاد خود فیلمبرداری کرد. گردان K-2 که بخشی از تیپ 54 ارتش اوکراین است، این ویدئو را در چندین پلتفرم مختلف رسانه های اجتماعی در این هفته منتشر کرد. در این ویدئو حالت چهره سرباز مجروح روسی، آسیب دیدگی ساعت […]

آفتاب نیوز:

یک گردان خط مقدم اوکراینی از نجات یک سرباز روس مجروح به رهبری پهپاد خود فیلمبرداری کرد.

گردان K-2 که بخشی از تیپ 54 ارتش اوکراین است، این ویدئو را در چندین پلتفرم مختلف رسانه های اجتماعی در این هفته منتشر کرد.

در این ویدئو حالت چهره سرباز مجروح روسی، آسیب دیدگی ساعت مچی و چکه‌ای از خون خشک شده از دو طرف صورتش را مشاهده می‌کنید.

در این ویدئو، اپراتور هواپیمای بدون سرنشین تصمیم می گیرد سرباز مجروح روس را نکشد و به جای آن آب و یک یادداشت به سمت او پرتاب می کند.

مشخص نیست که این ویدئو کجا و چه زمانی فیلمبرداری شده است، اگرچه به نظر می رسد در اواخر تابستان در یک میدان جنگ در منطقه دونباس در شرق اوکراین بوده است. در طول جنگ، تیپ 54 در خط مقدم در منطقه دونباس مستقر شد.

ویدئوی منتشر شده زمانی آغاز می شود که یک پهپاد اوکراینی پس از حمله، پناهگاه روسیه را زیر نظر گرفته و به جستجوی بازماندگان می پردازد. پهپاد اوکراینی نزدیک سرباز مجروح نارنجک پرتاب می کند، اما موفق به کشتن او نمی شود.

پس از بازگشت پهپاد به سنگر، ​​سرباز دیده می شود که به پشت دراز کشیده و درخواست نجات می کند.

اپراتور هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی به سرباز مجروح روسیه رحم کرد. پهپاد نارنجک های خود را در میدان نبرد می اندازد، به پایگاه باز می گردد و سپس با یک بطری آب و یادداشتی حاوی دستورالعمل هایی در مورد نحوه آوردن سرباز مجروح روسی به نیروهای اوکراینی باز می گردد.

سرباز روسی همچنین از پهپاد اوکراینی تشکر می کند. سرباز روسی سپس سرنگی را از جیب خود بیرون می آورد و مسکنی را به بازوی چپش تزریق می کند. او یک پای مجروح دارد و پهپاد اوکراینی سرباز مجروح روس را در میدان جنگ هدایت می کند.

در یک لحظه سرباز روسی دراز می کشد و به پهپاد می گوید که می خواهد قبل از بلند شدن یک سیگار بکشد. یک پاکت سیگار جدید از جیبش در می آورد، باز می کند، یکی را بیرون می آورد و روشن می کند.

خورشید غروب می کند و میدان نبرد را در نور نارنجی ملایمی غوطه ور می کند. هر از گاهی یک گلوله در نزدیکی یک سرباز روس مجروح فرود آمد. سرباز روس مجروح با هدایت پهپاد اوکراینی سرانجام خود را به نیروهای اوکراینی رساند و خسته و کوفته روی زمین افتاد. سرانجام سرباز روسی تسلیم شد. سپس یکی از اوکراینی ها او را گرفته و به پست فرماندهی پناهگاه می برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.