افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

ویدئویی برای فر کردن موهای مجعد بدون گرما / حالت دادن به موهای خود با جوراب برای زیبایی ها ضروری است

  • کد خبر : 352104
ویدئویی برای فر کردن موهای مجعد بدون گرما / حالت دادن به موهای خود با جوراب برای زیبایی ها ضروری است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی چهره و البته ظاهر کلی یک زن کاملا به پوست، نحوه آرایش و مدل و رنگ موهای او بستگی دارد. جراحی و پروتز هم فرقی نمی کند و خیلی از افراد هستند که بدون تغییر خاصی و فقط با این موارد زیباتر شده اند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی چهره و البته ظاهر کلی یک زن کاملا به پوست، نحوه آرایش و مدل و رنگ موهای او بستگی دارد. جراحی و پروتز هم فرقی نمی کند و خیلی از افراد هستند که بدون تغییر خاصی و فقط با این موارد زیباتر شده اند. اینکه فکر کنید تمام تاریخ زیبایی اکنون با آرایش غلیظ به دست آمده است، در واقع فکر اشتباهی است، زیرا تأثیر مو بر زیبایی یک زن می تواند آنقدر مهم باشد که حتی خود شخص نیز تعجب کند. البته مدل موی آقایان نیز بسیار مهم است، اما دلیل پررنگ بودن موهای خانم ها این است که خانم ها می توانند با استفاده از رنگ مو و مدل های مختلفی که برای موهای بلند خود دارند، تغییرات چشمگیرتری ایجاد کنند. برای مثال یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای زیباتر کردن موهای خانم‌ها، فر کردن موهایشان است، زیرا بسیاری از دختران ما مجذوب این مدل مو شده‌اند، اما نمی‌دانند چگونه بدون گرما و بدون استفاده از وسایل برقی به آن دست پیدا کنند. . تنها با چند ترفند و ابزار مفید. اما نگران نباشید زیرا در اینجا چند روش آسان اما بسیار منحصربفرد و زیبا را به همراه ویدئوهایی به شما آموزش داده ایم که کار شما را آسان می کند. در واقع فقط آن را در دستان خود داشته باشید و زیباترین فرهای دنیا را خواهید داشت. هم رسمی و هم طبیعی. پس با ما همراه باشید.

یک فر کوچک با مداد داشته باشید.

در اینجا شما چند مداد هم اندازه دارید، بنابراین قطر مداد را بر اساس سلیقه شما انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، اگر می خواهید فرهای بزرگتر داشته باشید، از یک مداد با قطر بزرگتر و اگر می خواهید فرهای کوچکتر داشته باشید، از یک مداد با قطر کمتر استفاده کنید. اما در اینجا فرها و مجلسی های کوچک را انتخاب می کنیم که ماندگاری بیشتری دارند، زیرا کوچک بودن آنها این ظرفیت را ایجاد می کند. اما برای اینکه بتوانید موهای خود را به قسمت های مختلف تقسیم کنید و هر قسمت را به دور یک مداد بپیچید به صبر نیاز دارید. یک صبح تا شب صبر کنید و در نهایت موهای زیبای خود را به روشی شگفت انگیز بدست آورید.

موهایتان را با پارچه، مدل خودتان و زیر شال فر کنید.

در اینجا می توانید فرهای جاذب را با چهار یا پنج تکه پارچه تهیه کنید. به این ترتیب هر تکه پارچه را با سنجاق بابی به صورت عمودی به موهایتان سنجاق کنید و سپس مانند ویدیو موهایتان را دور پارچه بپیچید. فراموش نکنید که قرار نیست موها را با سیم ببافید، بنابراین به سادگی موها را دور پارچه بپیچید و تا آخر ادامه دهید. در نهایت بعد از چند ساعت موهای شما حالت خود را به خود می گیرد و حالتی طبیعی به شما می دهد و در واقع این ایده می تواند برای زیر شال بسیار زیبا باشد.

فرفری جذاب، مانند پرنسس مریدا

اگر موهای بلند و پرپشتی دارید اما نمی دانید چگونه آنها را فر کنید، اصلا کار سختی نیست زیرا فقط به چند بیگودی جادویی نیاز دارید تا موهایتان را با آنها ببندید و چند ساعت بعد پرنسس مریدا شوید. این سبک برای رسیدن به آنچه می خواهید نیز به صبر نیاز دارد.

با دو یا دو جوراب موهای خود را فوق العاده مجعد کنید.

در این روش به دو جوراب نیاز دارید تا موهایتان را به دو قسمت تقسیم کنید و سپس جوراب ها را با سنجاق بابی به موهایتان بچسبانید. سپس موها را دو بار دور جوراب بپیچید و در آخر مانند گوجه فرنگی بپیچید تا از باز شدن و کشیدن جوراب جلوگیری کنید. به این ترتیب با تقسیم موهای خود به دو قسمت، فرهای ظریف تری خواهید داشت و همچنین راحتی کار خود را افزایش می دهید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.