افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم در مجموع 30 میلیون دلار اتر به صرافی کراکن ارسال کردند.

  • کد خبر : 19871
ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم در مجموع 30 میلیون دلار اتر به صرافی کراکن ارسال کردند.

بر اساس داده‌های lookonchain، یک پلتفرم تحلیلی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال و نقل و انتقالات پول هوشمند را ردیابی می‌کند، ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، نزدیک به نیم میلیون دلار اتریوم را به یک صرافی بزرگ ارسال کرده است. قابل ذکر است که پس از تراکنش بوترین، بنیاد اتریوم نیز همین کار را انجام داد، اما […]

بر اساس داده‌های lookonchain، یک پلتفرم تحلیلی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال و نقل و انتقالات پول هوشمند را ردیابی می‌کند، ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، نزدیک به نیم میلیون دلار اتریوم را به یک صرافی بزرگ ارسال کرده است.

قابل ذکر است که پس از تراکنش بوترین، بنیاد اتریوم نیز همین کار را انجام داد، اما مبلغ تراکنش این بنیاد بسیار بیشتر و حدود 30 میلیون دلار بود.

گزارش کردن اوتودیدر همین حال، دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار، اتر، در حدود 1910 دلار معامله می شود. در همان زمان، پلتفرم داده Sentiment (Santiment) معتقد است که اتریوم در آستانه شکستن سطح مقاومت 2000 دلاری خود است.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!


ثبت نام

بوترین و بنیاد اتریوم اترهای خود را می فروشند

Lookonchain اعلام کرد که آدرس بوترین اولین کیف پولی بود که 200 اتر (به ارزش حدود 400000 دلار) را به صرافی آمریکایی Kraken منتقل کرد. پس از تراکنش بوترین، بنیاد اتریوم نیز همان تراکنش را اما در مقیاسی بسیار بزرگتر (حدود 15000 ETH) به Kraken منتقل کرد.

گفتنی است مجموع این دو تراکنش به رقم چشمگیر 30 میلیون دلار می رسد. لازم به ذکر است که تراکنش دوم نیز مورد توجه پلتفرم ردیاب بلاک چین Whale Alert قرار گرفت. توییت لوک انچین را در تصویر مقابل می بینید.

فروش اتر توسط Vitalik Buterin و Ethereum Foundation
منبع: توییتر

به نظر می رسد بوترین هر از گاهی اترهای خود را کم و بیش یکسان می فروشد. به عنوان مثال، در اواسط فوریه، او 210 ETH را برای استیبل کوین USDC تقریباً 325000 دلار معامله کرد. عجیب است که بخشی از این مبلغ در صرافی کراکن نیز فروخته شد. در آن زمان اتریوم با قیمت 1545 دلار معامله می شد.

همچنین در 13 مارس، او 200 ETH دیگر را به Kraken منتقل کرد و آن را به قیمت 1656 دلار به ازای هر سکه فروخت.

اتریوم در آستانه شکستن سطح 2000 دلار است

پلتفرم Sentiment روز جمعه گزارش داد که اتریوم در صرافی های ارزهای دیجیتال به بالاترین قیمت خود در هشت ماه گذشته رسیده است. تیم تحلیلگر معتقد است که این می تواند نشانه ای از افزایش نوسانات بازار در آینده نزدیک باشد، مشابه آنچه پس از سقوط FTX در اوایل نوامبر و به روز رسانی Merge در اواسط سپتامبر مشاهده شد.

Sentiment در توییتی اضافه کرد که در حالی که حجم سپرده‌های اتریوم به صرافی‌ها به بالاترین حد خود از نوامبر سال گذشته رسیده است، این ارز دیجیتال اکنون نشانه‌هایی از جدا شدن از بیت‌کوین (BTC) را نشان می‌دهد و ممکن است در آستانه شکستن سطح 2000 دلار باشد. . بودن

علاوه بر این، مقدار قابل توجهی اتر (ETH) در پایان این هفته سوزانده شد. دلیل اصلی این امر را می توان به شروع فصل Mimecoin نسبت داد، زیرا اکثر Mimecoin ها بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شوند و با توجه به اینکه همه آنها با هزینه های بالای ETH منتقل می شوند، این فرصت عالی برای سوزاندن اتر و کاهش عرضه در گردش است. . او انجام می دهد. می توانید در مورد اخبار بیشتر بخوانید.افزایش شدید کارمزدهای شبکه اتریوم همزمان با رشد نجومی میم کوین PEPE است.را بخوانید



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-06 16:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.