افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

وکیل باشگاه پرسپولیس: اخراج بیرانوند غیر موجه است و قوانین انضباطی اعمال می شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 303580
وکیل باشگاه پرسپولیس: اخراج بیرانوند غیر موجه است و قوانین انضباطی اعمال می شود – پرسپولیس نیوز

عضو کمیته حقوقی و وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند درخواست فسخ یکطرفه قرارداد 1185 و الحاقیه آن را نداشته است. این فسخ غیرموجه بوده و ظرفیت های پیش بینی شده در آیین نامه انضباطی فوتبال و آیین نامه تعیین وضعیت برای آنها قابل اجرا خواهد بود. هومان هدایتی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس […]

عضو کمیته حقوقی و وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند درخواست فسخ یکطرفه قرارداد 1185 و الحاقیه آن را نداشته است. این فسخ غیرموجه بوده و ظرفیت های پیش بینی شده در آیین نامه انضباطی فوتبال و آیین نامه تعیین وضعیت برای آنها قابل اجرا خواهد بود.

هومان هدایتی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد توسط علیرضا بیرانوند گفت: قرارداد آقای بیرانوند به شماره 1185 در ابتدای فصل 92-1381 و به مدت دو فصل منعقد شد. به این ترتیب فوتبال ایران تا پایان فصل بعد پابرجا بود. این قرارداد بند فسخ نداشت.
وی ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری (1403) الحاقیه ای به این قرارداد اضافه شد. بر این اساس باشگاه متعهد شد که پس از پایان فصل رقابتی ظرف مدت 15 روز مطالبات قرارداد 1185 خود را پرداخت کند. بر اساس گزارش معاونت محترم امور مالی کلیه مطالبات ایشان در خصوص قرارداد ۱۱۸۵ اعم از اصل قرارداد، پاداش و امتیازات (اختیارات) به طور کامل تامین و پرداخت شده است و نسبت به قرارداد ۱۱۸۵ ادعایی ندارد. باشگاه پرسپولیس.
اما در تاریخ امروز 9 خرداد 1403 با اشاره به لیگ فوتبال ایران قرارداد 1185 را به صورت یک طرفه فسخ و جهت و دلیل این اقدام را عدم وصول مطالبات مربوط به قرارداد مذکور اعلام کرد. به گزارش معاونت امور مالی، علیرضا بیرانوند ادعایی نسبت به قرارداد ۱۱۸۵ ندارد.
وکیل باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: بنابراین فسخ یکطرفه قرارداد آن (1185) غیر موجه تلقی می شود و استفاده از قابلیت های آیین نامه انضباطی فوتبال و آیین نامه برای تعیین وضعیت پس از تصمیم مدیران. از باشگاه برای او قابل اجرا خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)