افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

وکلای حمید نوری خواستار تبرئه وی شدند. 7 آذرماه، تاریخ صدور رأی قطعی.

  • کد خبر : 123316
وکلای حمید نوری خواستار تبرئه وی شدند.  7 آذرماه، تاریخ صدور رأی قطعی.

آفتاب نیوز: وکلای حمید نوری معتقدند او باید تبرئه شود. حنا لارسون، وکیل حمید نوری با اشاره به عدم تماس دادستان با ایران و ارائه دفاعیات خود به شرح زیر گفت: این اتهام باید در دادگاه تجدیدنظر رد و حمید نوری تبرئه شود و در صورت عدم تمایل به رسیدگی باید رسیدگی شود. پرونده ( […]

آفتاب نیوز:

وکلای حمید نوری معتقدند او باید تبرئه شود.

حنا لارسون، وکیل حمید نوری با اشاره به عدم تماس دادستان با ایران و ارائه دفاعیات خود به شرح زیر گفت: این اتهام باید در دادگاه تجدیدنظر رد و حمید نوری تبرئه شود و در صورت عدم تمایل به رسیدگی باید رسیدگی شود. پرونده ( دادگاه بدوی ) و حکم بسیار محتاطانه صادر کند.

وی دادگاه حمید نوری را یک رسوایی برای سوئد عنوان کرد و گفت: این دادگاه از زمانی که شروع شده و به خطا رفته، بدتر و بدتر شده است.

وی با اشاره به تناقضات در گزارش های ارائه شده از سوی شاهدان و شاکیان، یادآور شد: در گزارشی 134 صفحه ای حتی یک بار هم نام حمید نوری ذکر نشده است. چرا اسمش نبود، چون سمتی نداشت.

لارسون با اشاره به اینکه قبل و بعد از دستگیری نوری شاهد اختلافات فوق العاده زیادی بودیم، روایت های مختلفی وجود داشت، گفت: اگر به جای حمید نوری فرد دیگری بود، حالا همه تقصیرها را به گردن او می انداختند و می گفتند او همه کارها را انجام داده است. ” و تمام جنایات را مرتکب شده است.

بودستروم گفت: دادگاه بدوی فقط به این موضوع (اتهام قتل حمید نوری) اشاره کوتاهی کرد و توضیح کاملی در این باره نداد. در دادگاه بدوی ذکر نشد که حمید نوری چه اتهامات جداگانه ای را مرتکب شده است و فقط موارد کلی و خلاصه مطرح شد.

همچنین دادگاه تجدیدنظر به حمید نوری فرصت صحبت داد و او مواردی را مطرح کرد. حمید نوری در سخنان خود موارد تخلف از جمله قطع و محدودیت تماس با خانواده را مورد اشاره قرار داد.

در پایان دادگاه تجدیدنظر در مورد تاریخ صدور حکم و ادامه بازداشت حمید نوری رای صادر کرد. بر این اساس حکم قطعی در 28 آذر صادر و در دسترس خواهد بود.

در خصوص بازداشت حمید نوری، دادگاه تصمیم گرفت تا صدور حکم یا هر دستور دیگری به آن ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.