افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ونزوئلا حکم بازداشت رئیس جمهور آرژانتین را صادر کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368499
ونزوئلا حکم بازداشت رئیس جمهور آرژانتین را صادر کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دادستانی کل ونزوئلا اعلام کرد که در پرونده سرقت هواپیمای مسافربری ونزوئلا «آمتراسور» در آرژانتین، حکم بازداشت «کارینا میلی» رئیس جمهور خاویر میلی، رئیس جمهور این کشور صادر شد. ، خواهر رئیس جمهور و رئیس دفتر، و پاتریشیا بولریچ، وزیر امنیت آرژانتین. در سال 2022، یک بوئینگ […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دادستانی کل ونزوئلا اعلام کرد که در پرونده سرقت هواپیمای مسافربری ونزوئلا «آمتراسور» در آرژانتین، حکم بازداشت «کارینا میلی» رئیس جمهور خاویر میلی، رئیس جمهور این کشور صادر شد. ، خواهر رئیس جمهور و رئیس دفتر، و پاتریشیا بولریچ، وزیر امنیت آرژانتین.

در سال 2022، یک بوئینگ 747 متعلق به شرکت ونزوئلا Emtrasur در فرودگاه Ezeiza در آرژانتین توقیف شد. در ابتدای سال جاری، دستگاه قضایی آرژانتین دستور انتقال این هواپیما به آمریکا را صادر کرد و سپس به فلوریدا منتقل شد.

«طارق ویلیام ساب» دادستان کل جمهوری بولیواری ونزوئلا در نشست خبری گفت: دادستانی کل جمهوری بولیواری ونزوئلا از تعیین دو دادستان تخصصی در این پرونده خبر داد که تحقیقات لازم را انجام خواهند داد. وارد این پرونده شود و حکم بازداشت صادر کند.»

به گفته دادستان، متهمان به سرقت، پولشویی، دستکاری در عملکرد هواپیما، حبس غیرقانونی و تصرف غیرقانونی مال متهم هستند.

در 13 سپتامبر، وزارت دادگستری ایالات متحده با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هواپیمای رئیس جمهور ونزوئلا توسط ایالات متحده توقیف شده است. آمریکا روز دوشنبه هواپیمای نیکلاس مادورو را مصادره و به خاک خود بازگرداند.

دو مقام آمریکایی در گفت‌وگو با «سی‌ان‌ان» اعلام کردند که «آمریکا هواپیمای نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا را مصادره کرده و پس از تشخیص این که خرید آن ناقض تحریم‌های آمریکا است، آن را به فلوریدا منتقل کرد».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.