افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

ولایتی: انقلاب اسلامی آغازی جدی و قدرتمند برای بیداری اسلامی در منطقه است

  • کد خبر : 197980
ولایتی: انقلاب اسلامی آغازی جدی و قدرتمند برای بیداری اسلامی در منطقه است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به همایش مجازی تأثیر انقلاب اسلامی بر بیداری اسلامی که با حضور جمعی از شخصیت‌های برجسته سیاسی ملی و بین‌المللی تاکید کردند: این انقلاب که از تحولات اساسی نظام بین‌الملل در قرن‌های اخیر است، آغاز جدی و قدرتمند مبارزه […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به همایش مجازی تأثیر انقلاب اسلامی بر بیداری اسلامی که با حضور جمعی از شخصیت‌های برجسته سیاسی ملی و بین‌المللی تاکید کردند: این انقلاب که از تحولات اساسی نظام بین‌الملل در قرن‌های اخیر است، آغاز جدی و قدرتمند مبارزه با استکبار و گسترش روزافزون بیداری اسلامی در جهان است. منطقه و جهان اسلام

متن پیام ولایتی به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که در واقع احیای اسلام ناب محمدی پس از 1400 سال به امامت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است را به شما تبریک می گویم. به او . صلح.

انقلاب اسلامی در واقع یکی از الطاف زلال و خاص خداوندی است که نه تنها ملت بزرگ ایران، بلکه سایر ملتهای آزادیخواه جهان را نیز با آثار پرثمر خود مورد برکت قرار داد و در 45 سال اخیر دستاوردهای ارزشمندی را به ملت ایران و مردم آزادیخواه جهان ارائه کرد.

این انقلاب که از مهمترین تحولات نظام بین الملل در قرون اخیر است، آغاز جدی و قدرتمند مبارزه با استکبار و گسترش روزافزون بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام است که دارای استراتژیک بوده است. و اثرات مهم پیامدهای آن و به معنای واقعی کلمه معادلات قدرت و توازن قدرت در غرب آسیا را تغییر داده است.

همچنین انقلاب اسلامی در اندیشه، نگرش و سبک زندگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی تحولات مهم و مؤثری ایجاد کرد و با سازماندهی تشکل ها و زیرساخت های انقلابی و اسلامی، ظهور واقعی اسلام ناب محمدی (ص) را پدید آورد. که مدافع مستضعفان و مستضعفان و در برابر مستکبران و زورگویان جهان است و صدها سال در انزوا بود، الگویی متعالی و جهانی از زندگی، قدرت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و… را در جهان به نمایش گذاشته است. دنیا نشان داده است که پایبندی به آن راه حلی مناسب برای بسیاری از مشکلات و مصائب بشری است.

از خداوند متعال تداوم انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) و پیروزی ملت های مسلمان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را مسالت دارم.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.