افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

ولایتمدار نماینده مجلس: مردم جهان آرمان های خود را در انقلاب اسلامی ایران می بینند

  • کد خبر : 351630
ولایتمدار نماینده مجلس: مردم جهان آرمان های خود را در انقلاب اسلامی ایران می بینند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایرنا:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی کشور گفت: مردم سایر کشورهای جهان با همراهی با انقلاب اسلامی ایران و مقابله با ظالمان، دستیابی به آرمان های خود را می بینند. استاندار استان بعد از ظهر چهارشنبه در چهارمین یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان اظهار داشت: باید […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایرنا:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی کشور گفت: مردم سایر کشورهای جهان با همراهی با انقلاب اسلامی ایران و مقابله با ظالمان، دستیابی به آرمان های خود را می بینند.

استاندار استان بعد از ظهر چهارشنبه در چهارمین یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان اظهار داشت: باید به ایثارگری های انجام شده در دفاع مقدس به درستی پرداخته شود و واقعیت ها برای نسل جدید تبیین شود.

وی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی کشورهای جهان به رهبری آمریکا به جنگ ایران رفتند اما نتوانستند این انقلاب مردمی را شکست دهند.

نماینده مردم قزوین و آبیک در شورای اسلامی، شهیدان سعید اسلامیان، تقی بهمنی و علیرضا حاج بابایی را به عنوان فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ معرفی کرد که رشادت‌های آنان در برابر ارتش بسیار مسلح صدام مانع از فتح شد. کشور توسط دشمن بعثی

استاندار افزود: 45 روز بعد از اینکه خرمشهر را در عملیات بیت المقدس پس گرفتیم، چون اعتمادی به صدام وجود نداشت، قرار شد دشمن مجازات شود.

وی سرداران شهید استان همدان را اسطوره های آفریده شده برای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: باید فداکاری و نقش آفرینی فرماندهان شهید ارتش همدان را در خلق حماسه دفاع مقدس کشور معرفی کنیم.

وی یادآور شد: در منطقه دشت ذهاب کردستان سه تیپ زرهی دشمن بعثی نتوانستند رزمندگان همدانی را شکست دهند.

عملیات رمضان اولین حمله داخلی و گسترده ایران به خاک عراق بود که در تابستان 1361 با فرماندهی مشترک ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه های جنوب و شرق بصره در عراق انجام شد. .

هدف از انجام این عملیات، نفوذ به خاک عراق برای ایجاد موقعیت نظامی برتر و بهره برداری از این سرزمین بوده و می تواند پایانی عادلانه برای جنگ باشد تا رژیم بعثی عراق شرایط صلح را بپذیرد. ، اما این عملیات به دلیل عدم اطلاع از شرایط دشمن شکست خورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.