افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

وقوع 2 حادثه دریایی در یمن

  • کد خبر : 336753
وقوع 2 حادثه دریایی در یمن

به گزارش رکنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که الف تصادف دریایی این حادثه در 57 مایل دریایی جنوب شهر عدن در یمن رخ داد. این سازمان انگلیسی نیز اعلام کرد که وقوع الف آتش در دریا و در فاصله 58 مایلی دریایی جنوب غربی الصلیف، یمن مشاهده شده است. منطقه «السلیف» در […]

به گزارش رکنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که الف تصادف دریایی این حادثه در 57 مایل دریایی جنوب شهر عدن در یمن رخ داد.

این سازمان انگلیسی نیز اعلام کرد که وقوع الف آتش در دریا و در فاصله 58 مایلی دریایی جنوب غربی الصلیف، یمن مشاهده شده است.

منطقه «السلیف» در استان الحدیده واقع در غرب یمن قرار دارد و یکی از بنادر مهم یمن به همین نام در آن قرار دارد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که احتمال می رود هدف یک کشتی بوده باشد.

تاکنون اطلاعات بیشتری در این زمینه گزارش نشده است.

ارتش یمن از ماه نوامبر تاکنون ده‌ها حمله موشکی و پهپادی علیه کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای عرب انجام داده است. ارتش یمن این عملیات را در حمایت از فلسطینیان در نوار غزه انجام می دهد و تاکید دارد که تا پایان جنایات رژیم صهیونیستی به عملیات خود ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر، واشنگتن یک ائتلاف دریایی بین المللی ایجاد کرد که مدعی حمایت از کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب بود، اما این ائتلاف در واقع در مقابل حملات موشکی ارتش یمن شکست خورد.

ایالات متحده و انگلیس در ماه های اخیر حملات زیادی را علیه یمن انجام داده اند. این حملات در پاسخ به عملیات ارتش یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، عرب و مدیترانه و با هدف نجات رژیم صهیونیستی از محاصره دریایی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.