افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
7

وقت را با پا گذاشتن روی پدال گاز تلف نکنید. این فست فود را مثل جت بپزید و بعد به شوهرتان بگویید: خسته شدم!

  • کد خبر : 22486
وقت را با پا گذاشتن روی پدال گاز تلف نکنید.  این فست فود را مثل جت بپزید و بعد به شوهرتان بگویید: خسته شدم!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– امروزه مردم آنقدر وقت کم می گذارند که با خود می گویند ای کاش بیش از بیست و چهار ساعت در روز بود تا بتوانند تمام کارهایشان را انجام دهند! اما این آرزوی غیرممکن نیست و همه باید برای انجام تمام کارهای خود در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– امروزه مردم آنقدر وقت کم می گذارند که با خود می گویند ای کاش بیش از بیست و چهار ساعت در روز بود تا بتوانند تمام کارهایشان را انجام دهند! اما این آرزوی غیرممکن نیست و همه باید برای انجام تمام کارهای خود در طول روز برنامه ریزی کنند، اما گاهی پیش می آید که با وجود اینکه برنامه ریزی می کنید، همه چیز طبق برنامه و روال پیش می رود، برای شما پیش نمی آید و بله. ، اینجاست که استرس به انسان وارد می شود. حالا یکی از مواردی که گاهی اوقات زمان و برنامه را به هم می زند، پخت و پز و پختن غذا است، اگر در حال کار هستید و حالا مجبورید برای خود یا خانواده تان آشپزی کنید، شرایط خیلی سخت تر می شود و حتی نگران غذا خوردن هم نیستید. زیرا همانطور که یک ماشین برای کارکردن به بنزین نیاز دارد، فرد نیز برای انجام فعالیت های خود نیاز به خوردن و داشتن انرژی دارد.

وقتی برای آشپزی دیر می‌شوید و برنامه‌تان به هم می‌خورد، چه می‌کنید؟ آیا ترجیح می دهید به فست فود بروید و بیرون بروید یا جایی بروید؟ خب اگر بخواهیم منطقی به موضوع نگاه کنیم، فست فود جدا از اینکه معایب خاص خودش را دارد، این روزها خیلی هم گرون است که اصلا ارزان نیست. اگر می خواهید آن غذا را با نان و پنیر بپزید، اگر دوباره این اتفاق بیفتد و بخواهید شکم خود را با چنین چیزی پر کنید، در نهایت اشتهای خود را از دست می دهید و اشتهای خود را از دست می دهید، حالا چاره چیست؟ نگران نباشید، خوشبختانه این روزها بسیاری از مسائل دیگر از منظر تک بعدی دیده نمی شوند و برای آن لحظات باید کمی فکر کرد و غذاهای خوشمزه اما فوری را سر سفره های مردم آورد که علاوه بر صرفه جویی در وقت، حتی ساخت با توجه به زمان از دست رفته در آشپزی، آنها بسیار خوش طعم و لذیذ هستند و مطمئناً بهتر از نان و پنیر هستند! پس لطفا در طول این مقاله با ما همراه باشید زیرا می خواهیم شما را با اسنک مرغ آشنا کنیم که یک غذای فوری است که طعم فوق العاده و بی نظیری دارد و در مطالب بعدی نمونه های دیگری را نیز برای شما بیان خواهیم کرد.

اقلام مورد نیاز برای تهیه ساندویچ مرغ.

  • سینه مرغ: یک عدد
  • نان برشته: یک بسته
  • قارچ: 100 گرم
  • پیاز: یک میخک
  • فلفل دلمه ای: نصف
  • ذرت: چهار قاشق غذاخوری
  • پاستا: یک قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل سیاه، آویشن: به میزان دلخواه

طرز تهیه میان وعده مرغ

استخوان های سینه مرغ را جدا کرده و ماهی تن را با چاقو به قطعات کوچک برش داده و پیاز را پوست گرفته و ریز خرد کنید و در تابه ای با دو قاشق روغن تفت دهید تا سبک شود، حالا مرغ خرد شده را به پیاز اضافه کنید و تفت دهید. روی آتش تا تغییر رنگ دهند.

میان وعده2332

نمک، فلفل سیاه و آویشن را به مخلوط اضافه کنید و اجازه دهید مرغ ها بپزند و آب آنها تبخیر شود. همچنین می توانید از هر ادویه دیگری که دوست دارید برای خوش طعم شدن غذا استفاده کنید. قارچ ها را بشویید و به صورت ورقه ای برش دهید. آنها را به بقیه مواد داخل تابه اضافه کنید. حرارت را زیاد کنید تا قارچ ها بپزند. این کار همچنین از آبیاری قارچ ها جلوگیری می کند. آنها را سیاه می کند. وقتی قارچ ها کاملا پخته شدند حرارت را کم کنید و فلفل دلمه ای خرد شده را به مواد اضافه کنید سپس ذرت را اضافه کنید.

اسنیک 6211

حالا مواد را کاملا با هم مخلوط کنید و بگذارید تفت بخورند و در آخر یک قاشق غذاخوری ماکارونی به آنها اضافه کنید و بعد از چند دقیقه تفت دادن با مواد، شعله را خاموش کنید. سس کچاپ را داخل نان تست بریزید و سپس به مقدار موادی که می خواهید بریزید و اگر دوست داشتید کمی پنیر پیتزا رنده شده اضافه کنید و نان تست دیگری را روی آن قرار دهید. .

اسنک 6564

حالا آن را در ساندویچ ساز یا ماهیتابه بپزید. برای پخت آن در تابه اگر دوست دارید مانند دستگاه خطی بیفتد می توانید از تابه های چاک دار استفاده کنید و با قرار دادن یک جسم سنگین مانند آجر فویل روی درب تابه از فشار روی تابه کاسته می شود. بالا می رود و خط سقوط می کند.

میان وعده +226

اگر دوست دارید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.