افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

وقت آن است که به یک کت باحال فکر کنید. فراموش نکنید که همیشه یک کت کرم دوزی در هر کمد لباس بهاری وجود دارد!

  • کد خبر : 18359
وقت آن است که به یک کت باحال فکر کنید.  فراموش نکنید که همیشه یک کت کرم دوزی در هر کمد لباس بهاری وجود دارد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز حالا که در ابتدای بهار هستیم و هوا رو به گرمی می رود، بهتر است بدانید که حتما یک کت نخی در کمد لباس بهاری خود داشته باشید. پیشنهاد ما خرید مانتو کرم دوزی 1402 است.چون این نوع مانتو اخیرا مد شده است و علاوه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز حالا که در ابتدای بهار هستیم و هوا رو به گرمی می رود، بهتر است بدانید که حتما یک کت نخی در کمد لباس بهاری خود داشته باشید. پیشنهاد ما خرید مانتو کرم دوزی 1402 است.چون این نوع مانتو اخیرا مد شده است و علاوه بر شادابی و سبک بودن شما را شیک و بسیار زیبا می کند. بدین ترتیب خامه دوزی یا خام دوزی با نخ ابریشم خام (ریس نشده) انجام می شود و به همین دلیل به این نام معروف است، صرف نظر از روش تولید، این هنر شباهتی به دوخت بلوچی ندارد. با این تفاوت که از نخ ابریشمی تک رنگ استفاده می شود که معمولاً سفید است اما در دوخت بلوچی از رنگ های مختلفی استفاده می شود. فراموش نکنید که مانتو دوزی یکی از ترندهای پرطرفدار در سال 1402 محسوب می شود و همچنین مانتو کرم دوزی که بسیار پرطرفدار بوده است. از هنر خامه دوزی برای تزیین لباس، رومیزی، روتختی، رومیزی، کوسن، یقه، جلیقه، شلوار گرمکن و جانماز استفاده می شود.

شاید تعجب کنید که بدانید این هنر زیبا در طول زمان تغییرات زیادی کرده است و در حال حاضر در روستاهای زابل بسیار محبوب است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مانتوهای کرم دوزی آشنا شوید.

مانتو کرم دوزی

با مانتو کرم دوزی ترند 1402 آشنا شوید

خامه دوزی انواع مختلفی دارد و جالب است بدانید که سن خامه دوزی با سن ابریشم دوزی یکی است و این دوخت در طول زمان دستخوش تغییرات فوق العاده ای شده است. مانتو کرم دوزی و ترند 1402 یکی از این هنرهای زیباست. مانتوهای کرم دوزی جدید اغلب دارای طرح و برش عروسکی هستند. بد نیست بدانید که معمولا در مانتوهای کرم دوزی از رنگ سفید استفاده می شود، اما در نخ های کت سوزنی دوزی تنوع رنگی زیادی وجود دارد. در نتیجه، این دو روند محبوب 1402 را می توان به سبک های ظریف و مینیمالیستی تقسیم کرد.

مانتو کرم دوزی

مانتو کرم دوزی

شنل خامه دوزی ساده را فراموش نکنید!

علت اینکه این هنر خامه دوزی نامیده می شود این است که در گذشته ابریشم را بدون هیچ گونه کاری درست می کردند و نخ ابریشم را خام و بدون رنگ استفاده می کردند. به همین دلیل به آن خامه دوزی می گویند. حال اگر به دنبال مانتوهای ساده و کرم دوزی هستید، ما مانتوهای کتی یا راسته را پیشنهاد می کنیم. این مانتوها مانند مدل های قبلی مدل عروسکی ندارند و برای استایل های کلاسیک و رسمی پیشنهاد می شوند. می توانید این مانتوها را با شلوار پارچه ای یا کفش پاشنه بلند ست کنید و از استایل بهاری خود لذت ببرید.

مانتو کرم دوزی

مانتو کرم دوزی

برای تجربه ای تازه بهاری، یک کت گلدوزی شده کرم رنگ با جلوی زیپ بپوشید

یکی از رازهای داشتن یک استایل خنک برای فصول گرم سال مانند تابستان و بهار این است که از استایل های لایه باز پرهیز کنید، بنابراین اگر می خواهید احساس گرما را از خود دور کنید و لباس های مدرن و مد روز بپوشید، پیشنهاد می کنیم یک مانتو کوتاه انتخاب کنید. جلو با خامه دوزی شده است. می توانید این کت را با شلوار کتان یا شلوار جین به سبک مامان ترکیب کنید و برای بیرون رفتن در خیابان یا حتی برای پیاده روی آماده شوید. می توانید در فصل تابستان این کت ها را با صندل های بند دار ست کنید تا ظاهر خود را کامل کنید.

مانتو کرم دوزی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.