افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

وقتی زنی به جای شوهر مکانیکش به تعمیرگاه می رود

  • کد خبر : 410907
وقتی زنی به جای شوهر مکانیکش به تعمیرگاه می رود

اطلاع رسانی کند شهروندی آنلاین، سگ دست که در سال 1400 آماده اکران بود و خبر از پایان تصویربرداری و آغاز مراحل فنی آن می رسید، اکنون پس از سه سال در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده است. اگرچه قرار بود در 15 اکتبر اکران خود را آغاز کند، اما با چند روز […]

اطلاع رسانی کند شهروندی آنلاین، سگ دست که در سال 1400 آماده اکران بود و خبر از پایان تصویربرداری و آغاز مراحل فنی آن می رسید، اکنون پس از سه سال در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده است. اگرچه قرار بود در 15 اکتبر اکران خود را آغاز کند، اما با چند روز تاخیر در اواخر اکتبر به روی پرده رفت.

این فیلم به کارگردانی تقی علی آبادی و فیلمنامه آن به نویسندگی و تهیه کنندگی افسون شکاری است. علی آبادی بازیگر و کارگردان تئاتر است و پیش از این نمایش آکواریو را روی صحنه برده و در آثار Redención con un hammer، Mírame un poco، Camprachico و Perras dulce بازی کرده است. سگ دست اولین تجربه سینمایی آنهاست که اواخر مهرماه در پردیس چهارسو برگزار شد. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان مردی را روایت می کند که به دلیل فقر و بی پولی در یک گاراژ کار می کند و پس از حادثه ای که برایش اتفاق می افتد مجبور می شود همسرش را به سر کار بفرستد و این آغاز کار است. . ماجراجویی در این فیلم علاوه بر خود تقی علی آبادی، روناک پوریادگر، محمد محدنیا، کیمیا گیلانی، فرشاد مجرب، سامان دارابی و کامبیز امینی ایفای نقش کرده اند.

افسون شکاری نویسنده و تهیه کننده این فیلم در مراسم رونمایی از این فیلم گفت: حدود 3 سال پیش فیلم را با مشکلات زیادی ساختیم و 3 سال طول کشید تا به نتیجه رسیدیم و به کجا رسیدیم. امروز … این فیلم اولین تجربه ای است که مدت هاست در عرصه سینما حضور داشته ایم و یقینا ایرادات و مشکلاتی دارد و ما به این موضوع واقفیم اما اینها اولین قدم های ما هستند و اولین قدم. همیشه در سینما سخت است و امیدوارم در سال های آینده بتوانیم فیلم های حرفه ای تر، آثار بهتر و نوآوری های خلاقانه تری تولید کنیم.

گفته می شود این فیلم پس از اکران در آرت اکسپرینس در جشنواره های داخلی و خارجی شرکت خواهد کرد و به صورت آنلاین عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.