افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

وقتی در یک جلسه رسمی و بابا نوئل هستید، برای درخشش به جای کت رسمی، کت بپوشید.

  • کد خبر : 149080
وقتی در یک جلسه رسمی و بابا نوئل هستید، برای درخشش به جای کت رسمی، کت بپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- وقتی نام زمستان به میان می آید، بسیاری از افراد برای انتخاب استایل مناسب برای این فصل مشکل پیدا می کنند، زیرا اگرچه ظاهری شیک دارند، اما لباس هایشان باید گرم هم باشد و جالب است که هر کاری انجام می دهند. آنها حتی در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- وقتی نام زمستان به میان می آید، بسیاری از افراد برای انتخاب استایل مناسب برای این فصل مشکل پیدا می کنند، زیرا اگرچه ظاهری شیک دارند، اما لباس هایشان باید گرم هم باشد و جالب است که هر کاری انجام می دهند. آنها حتی در دوران دانشجویی هم به دنبال استایل دانشجویی زمستانی هستند، زیرا استایل آنها باید همه جا شناخته شده باشد و اکنون که این مقاله را می خوانید، مطمئنا شما یکی از آن مدل های زنی هستید که استایل و احتمالا شما برای آنها بسیار مهم است. اینستاگرام اکسپلورر پر از پست های استایل و فروشگاه های آنلاین لباس است و حتی اگر خرید نکنید، صرفه جویی زیادی در خرید لباس های مختلف در اینستاگرام دارید.

خب همانطور که متوجه شده اید امروز قصد داریم مدل مانتوهای رسمی زنانه را بررسی کنیم و تعدادی از آنها را معرفی کنیم که می توانید در هر جلسه ای بپوشید تا مثلا اگر در کنار همکاران خود جشن موفقیت می گیرید. در زمینه کاری که در یک رستوران ملاقات می کنید، بهتر است به جای استایل با ژاکت، استایل هایی با کت را انتخاب کنید، سپس می توانید همانطور که قبلاً به شما گفتیم کت هایی با رنگ های خنثی و شیک مانند خاکستری انتخاب کنید. یا اگر می‌خواهید کمی شیک‌تر به نظر برسید، پیشنهاد می‌کنیم سپر را انتخاب کنید که در زیر به برخی از آنها خواهیم گفت.

در مهمانی ها با کت های رسمی منحصر به فرد و شیک به نظر برسید

مانتوهای مجلسی تنوع بالایی دارند و خوشبختانه امروزه با قیمت های متنوعی تولید می شوند و این بدان معناست که این مانتوها فقط توسط قشر خاصی از جامعه استفاده نمی شود زیرا همانطور که از نام آن پیداست گران هستند اما هر خانمی حداقل یک عدد دارد. از آن‌ها در کمد لباس‌هایتان، به آن‌ها نیاز دارید که بتوانید در رویدادها و مناسبت‌های خاص از آن‌ها استفاده کنید و در انتخاب سبک مناسب آن‌طور که شایسته شماست، سلیقه خوب خود را نشان دهید. بنابراین اگر از مدل هایی خوشتان می آید که روی لباس های شب کار و بدلیجات دارند، بهترین گزینه برای شما این است که آن دسته از مانتوهایی را انتخاب کنید که بدلیجات و طرح هایی دارند و البته این طرح ها باید شیک باشند نه طرح. یک خرس!

می توانید این نوع کت ها را با ساق های چرمی و بوت های بلند تا روی زانو ست کنید و ظاهری منحصر به فرد و خیره کننده برای خود ایجاد کنید. روسری های رسمی بپوشید که با رنگ کت شما همخوانی دارد.

کت خانه

کت خانه

برای استایلی که گرما و تجمل را نشان می دهد، کت های خز را انتخاب کنید.

یکی از شیک ترین کت هایی که در فصل زمستان در هر مجموعه ای به چشم می خورد، کت خز است، هر ساله مدل های جدیدی وارد بازار می شود و هیچ وقت از مد نمی افتد، خز طبیعی آن را انتخاب نکنید و نروید. در این زمینه خرید کنید تا به طبیعت کمک کرده باشید. بنابراین برای این مدل مانتوهای رسمی شیک و پرطرفدار می توانید مانتوهای مصنوعی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی هم کم نیستند و به راحتی با چکمه های چرمی و شلوارهای جذاب ترکیب می شوند و می توانند ظاهری فوق العاده خیره کننده برای شما ایجاد کنند.

ذکر یک نکته در اینجا ضروری است; از آنجایی که مانتوهای چرمی خود ظاهری نسبتا حجیم و پف دارند، بهتر است از دمپایی و کیف همراه آن استفاده نکنید زیرا استایل شما را خراب می کند، پس شلوارهای تنگ را انتخاب کنید و از پوشیدن مدل های گشاد خودداری کنید.

کت خانه

کت خانه

مانتوهای چرمی که شما را ثروتمند نشان می دهند را فراموش نکنید.

بریم سراغ آخرین مدل مانتوهای رسمی که در این مطلب تقدیم شما می کنیم، یعنی مانتوهای چرم دوزی که می توان آنها را جزو مجلل ترین ها دانست و استایلی ظریف و کلاسیک دارند. برای ترکیب کت چرمی با سایر لباس های موجود در استایلتون نکات کوچکی وجود دارد که می توانید برای خوش تیپ بودن آن ها را رعایت کنید، مثلا یکی از مواردی که در انتخاب مانتو چرم باید به آن توجه کنید رنگ پوستتان است که یعنی اگر پوستتان گندمی است و برای استایلتان کت چرمی کرم رنگ انتخاب کرده اید.

کت خانه

کت خانه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.