افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

وعده نودی قالیباف به مردم سیستان و بلوچستان /پورمحمدی پس از مناظره: امشب وعده های زیادی به مردم دادیم /قاضی زاده: پس مشکل کجاست؟

  • کد خبر : 306418
وعده نودی قالیباف به مردم سیستان و بلوچستان /پورمحمدی پس از مناظره: امشب وعده های زیادی به مردم دادیم /قاضی زاده: پس مشکل کجاست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه مناظره برنامه خوبی است. من خودم را جای بینندگان، شنوندگان قرار دادم، همه این عزیزان جزو کسانی بودند که مسئولیت های خوبی در کشور داشتند و نظر دارند، اما مردم […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه مناظره برنامه خوبی است. من خودم را جای بینندگان، شنوندگان قرار دادم، همه این عزیزان جزو کسانی بودند که مسئولیت های خوبی در کشور داشتند و نظر دارند، اما مردم می بینند که چه کسانی برنامه داشتند و چه کسانی نداشتند.

در ادامه به روایت تسنیم وی ادامه داد: پس مشکل کجاست؟ چرا مشکلات ما مزمن می شوند و حل نمی شوند؟ گذشته از این که آیا شخص مسائل را به خوبی بیان می کند، مردم باید توجه داشته باشند که کدام نامزدها در دوران تصدی خود بهترین عملکرد را داشته اند.

قالیباف: بحث کنترل مرز در سیستان و بلوچستان را منتفی می دانم

*همچنین اظهارات مهم محمدباقر قالیباف در گروه خبرنگاران را در ادامه می خوانید؛

* امشب بحث مهمی در حوزه فرهنگی و اجتماعی مطرح شد که بسیار مهم و جدی است.

*مسائل فرهنگی به ویژه در چالش های اقتصادی بسیار موثر و جدی است.

* در حوزه فضای مجازی و تاثیرات آن بر فرهنگ نیز در فضای ما کالاهای فرهنگی و انتقال فرهنگی و تجاری است.

* بحث کنترل مرز در سیستان و بلوچستان را می دانید. مرزنشینان باید از فرصت های خود استفاده کنند. بزرگواران و شرافتمندان مرزهای ما را حفظ می کنند و به آنها کمک می کنند.

پورمحمدی: امشب قول های زیادی به مردم داده ایم

در ادامه مصطفی پورمحمدی در جمع خبرنگاران گفت: امشب وعده های زیادی به مردم دادیم که هر کدام از این کاندیداها پیروز می شوند، آنها خیلی مدیون هستند زیرا در این مناظره بحث های جدی در همه ابعاد مطرح شد.

وی ادامه داد: امیدوارم انشاءالله با مشارکت بالای مردم به ویژه زنان، دختران و جوانان شاهد انتخابات باشکوهی باشیم و نامزدهای پیروز به عهد خود عمل کنند.

۲۷۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.