افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

وعده جذاب مربی جدید تیم ملی والیبال: بدون میل هدفم این است!

  • کد خبر : 374171
وعده جذاب مربی جدید تیم ملی والیبال: بدون میل هدفم این است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روبرتو پیاتزا که روز ۲۲ شهریور از سوی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان مربی تیم ملی والیبال ایران معرفی شد، در اولین گفتگوی خود در این باره گفت: قبول این مسئولیت برای من بسیار تعجب برانگیز است زیرا می خواستم به این سمت برسم. خیلی خوشحالم که سرمربی تیم ملی والیبال […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روبرتو پیاتزا که روز ۲۲ شهریور از سوی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان مربی تیم ملی والیبال ایران معرفی شد، در اولین گفتگوی خود در این باره گفت: قبول این مسئولیت برای من بسیار تعجب برانگیز است زیرا می خواستم به این سمت برسم. خیلی خوشحالم که سرمربی تیم ملی والیبال ایران هستم. قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر جهان خواسته ما نیست، بلکه هدف ماست. آرزوی من برای فدراسیون والیبال ایران رسیدن به هدفش در بازی های المپیک 2028 لس آنجلس است، فکر می کنم این فقط یک آرزو نیست، بلکه یک خواسته است.

پیاتزا درباره قرعه ایران در مسابقات جهانی گفت: قرعه خوبی بود و خوش شانس بودیم چون با فیلیپین همگروه بودیم. فیلیپین به عنوان میزبان در گروه A قرار گرفت و طبق قرعه ایران هم در این گروه قرار گرفت و به همین دلیل بسیار خوشحالم که مسیر ما مشخص شده است. ما باید سریعاً به مقام اول گروه A دست پیدا کنیم و سپس به آینده فکر کنیم.

وی درباره نحوه بررسی عملکرد والیبالیست های ایرانی گفت: با دستیارم توتولو و چند تحلیلگر ایرانی در تماس هستم. بازیکنان ایرانی و حتی لژیونر را در نظر می گیریم. برخی در ایتالیا، برخی دیگر در لهستان و برخی دیگر در فرانسه بازی می کنند، ما عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر داریم. طبیعی است که عملکرد آن را در همه شرایط در نظر بگیریم. نه تنها در حمله یا دفاع، باید آنها را در همه موقعیت ها کنترل کنیم. حتی از نظر شرایط بدنی نیز با مربی بدنسازی مکاتبه می کنیم تا بدانیم چگونه می توانیم شرایط بدنی بازیکنان را برای حضور در رقابت های اصلی لیگ ملت ها و قهرمانی جهان به بهترین شکل آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که مذاکرات با وی در دوره های گذشته برای سرمربی ایران چه تفاوتی داشته است، گفت: این سوال بسیار جالب است زیرا در مذاکرات قبلی مهم ترین مشکل بود. زمان بود . من از قراردادم با هلند آگاه بودم و باید همه چیز را قبل از 1 ژانویه 2023 به پایان می رساندم. در آن زمان امکان امضای قرارداد وجود نداشت بنابراین ما آن گزینه را در قراردادم با هلند برای فسخ از دست دادیم. قرارداد من با هلند تا سال 2024 اعتبار داشت تا این فصل به پایان برسد. می توانم به شما بگویم که مشکل دقیقاً زمان بندی بود و خوشحالم که توانستم آن را خیلی واضح توضیح دهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مذاکره با تقوی بسیار سریع بود، زمانی که او متوجه شد که امکان عقد قرارداد با من وجود دارد و اهداف من را درک کرد، به توافق رسیدیم و در مورد پول صحبت نکردیم، زیرا هدف من این بود که به نتیجه برسم. پول زیادی نبود، اما می خواستم از دیدگاهم دفاع کنم. هدف من حضور در المپیک لس آنجلس است و معتقدم با فدراسیون والیبال ایران و بازیکنان ایرانی می توانم به آن برسم. ما می خواهیم رویای فدراسیون والیبال و مردم ایران را ببینیم و حرف آخر من خیلی ساده است: باید برای رویای مشترکمان بجنگیم. به همین دلیل است که همه با هم کار می کنیم تا در سال 2028 در لس آنجلس باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.