افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

وعده بزرگ یک پرسپولیس؛ قطعا در آسیا صعود خواهیم کرد.

  • کد خبر : 406013
وعده بزرگ یک پرسپولیس؛ قطعا در آسیا صعود خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشاد فرجی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: بازی خوبی انجام دادیم و در ابتدا خیلی خوب بودیم. هدف ما برد بود و به همین دلیل از ابتدای بازی با قدرت شروع کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما متاسفانه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشاد فرجی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: بازی خوبی انجام دادیم و در ابتدا خیلی خوب بودیم. هدف ما برد بود و به همین دلیل از ابتدای بازی با قدرت شروع کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و توپ هایمان گل نشد. سعی کردیم با مدیریت بازی سه امتیاز را به دست آوریم اما فوتبال طرف مقابل را به ما نشان داد و متاسفانه موقعیت های ما تبدیل به گل نشد.

فرجی که در بازی پرسپولیس مقابل السد مصدوم شد و زمین را ترک کرد، درباره مصدومیتش گفت: الان نمی دانم در چه وضعیتی هستم و باید ام آر آی انجام دهم. فقط میتونم بگم خیلی ناراحتم. اگر مصدوم نمی شدم شاید می توانستم بیشتر به تیم کمک کنم.

وی همچنین گفت: بازیکنان باکیفیتی داریم و در سال های اخیر هدف پرسپولیس حفظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت با پاس بوده است. به همین دلیل کیفیت زمین تاثیر زیادی بر کیفیت فنی تیم ما دارد. بیشتر این مصدومیت هایی که گریبان تیم ما را گرفته به خاطر زمین های بی کیفیت است که فشار بازی را دوچندان می کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند تیمش شانسی برای صعود در لیگ نخبگان آسیا دارد یا خیر؟ وی بیان کرد: تیم ما در حال حاضر از نظر تکنیک و موقعیت آفرینی جزو بهترین تیم های لیگ برتر است و به دلیل اینکه توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود، کمی بدشانس هستیم. مطمئن باشید همه چیز درست می شود و صعود می کنیم.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.