افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

وضعیت چگونه است؟ اومدم روی لباسم لاک بزنم چیکار کنم؟ ترفندهایی که می توانند تمیزتر باشند

  • کد خبر : 134829
وضعیت چگونه است؟  اومدم روی لباسم لاک بزنم چیکار کنم؟  ترفندهایی که می توانند تمیزتر باشند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: لاک زدن برای خانم ها یک کار زیبا و بسیار مفرح محسوب می شود. این موضوع در حدی است که وقتی دلم می خواهد می روم لاک بزنم و اتفاقاً کیسه های زیادی به من می دهد و یک جورهایی آب را روشن می کند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: لاک زدن برای خانم ها یک کار زیبا و بسیار مفرح محسوب می شود. این موضوع در حدی است که وقتی دلم می خواهد می روم لاک بزنم و اتفاقاً کیسه های زیادی به من می دهد و یک جورهایی آب را روشن می کند. اما روزی که حتی یک قطره از این تعویذ زیبا روی لباس‌هایمان می‌افتد، احتمالاً نصف شادی لاک زدن به آن می‌پرد، زیرا پاک کردن لاک ناخن از روی لباس بسیار دشوار است!

احتمالا برای هر کدام از ما پیش آمده که دیدیم روی لباس هایمان لاک زده اند و با اینکه هنوز خشک نشده، لباس های شما را لکه دار کرده و لاک را خراب کرده است! اما اگر چنین مشکلی دارید نگران نباشید زیرا در اینجا از شر این مشکل خلاص خواهید شد و به راحتی لاک را از روی لباس های زیبای خود پاک خواهید کرد. پس با ما همراه باشید

بنابراین، ابتدا مطمئن شوید که لباس شما آسیبی ندیده است.

قبل از استفاده از هر یک از ترفندها، بهتر است محلول مورد نظر را روی گوشه ای از لباس خود تست کنید تا به بافت و رنگ لباس آسیبی وارد نشود. قطعا تست در گوشه ای کوچک بهتر از انجام آن در وسط لباس لاکی است. فراموش نکنید که ابتدا پشت لباس را بررسی کنید، بنابراین اگر لباس شما جهت یا جهت خاصی دارد، مطمئن شوید که آگاه هستید و از آنچه می گوید استفاده نکنید.

هنگام پاک کردن لاک از روی لباس خود صبور باشید تا به لباس کودک آسیب نرسانید.

قبل از اینکه به مراحل و ترفندهای پاک کردن لاک از روی لباس بپردازیم، بهتر است قبل از مطالعه بیشتر با انواع لاک ناخن و تاثیراتی که می توانند داشته باشند آشنا شوید.

لاک اکریلیک: این نوع لاک معمولاً بسیار مقاوم است و پس از خشک شدن به سطح لباس می چسبد و به سختی پاک می شود.

لاک های رنگی: معمولا رنگ های قوی و اشباع شده ای دارند که اگر به لباس بچسبند می توانند لکه ای دائمی به جا بگذارند.

ژل لهستانی: این نوع پولیش پس از خشک شدن بافتی ژل مانند دارد و قطعا بسیار بادوام است.

لاک های آبرنگ: معمولاً محلول در آب هستند و راحت تر از بقیه پاک می شوند.

4ca524d3-26d3-48ec-9e3a-413e77837796

لاک پاک کن ناخن را با استون بزنید.

یکی از راه های از بین بردن لاک های زده شده روی لباس، استفاده از لاک پاک کن هایی است که در ترکیب آنها استون وجود دارد، زیرا به عنوان یک ترفند موثر برای پاک کردن لاک از روی لباس عمل می کنند و قابل اجرا هستند. این محصولات تمایل دارند لاک را به راحتی حل کنند و از خراشیدگی یا آسیب رساندن به پارچه لباس شما جلوگیری کنند.

پراکسید هیدروژن برای پاک کردن لاک ناخن از روی لباس.

شاید تا به حال در مورد آن نشنیده باشید و شاید شنیده باشید که پراکسید هیدروژن می تواند در پاک کردن لاک ناخن از روی لباس بسیار قدرتمند باشد، اما حتما قبل از استفاده آن را به دقت روی قسمت نامرئی لباس خود تست کنید تا مطمئن شوید. که به رنگ و بافت لباس آسیب نمی رساند.

لاک-ناخن-لکه-01

پودر یا مایع شوینده به شما کمک می کند

از دیگر روش هایی که می توان پیشنهاد داد و نیز موجود است، می توان از پودر یا مایع شوینده برای پاک کردن لاک ناخن از روی لباس استفاده کرد. ابتدا با کارت بانکی تاریخ مصرف گذشته یا چیزی شبیه به کارت لاک را از روی لباس پاک کنید سپس با پودر یا مایع لباسشویی به آرامی لباس ها را پاک کنید و سپس بشویید.

با این ابزار و این ترفند شما قادر خواهید بود بهترین راه را برای پاک کردن لاک ناخن از روی لباس انتخاب کنید و به سادگی لکه های ناخواسته را از روی لباس خود پاک کنید.

IMG_2323-600x750





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.