افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

وضعیت معیشتی مردم خوب نیست. انتخابات مجلس خبرگان رهبری انگیزه لازم را ندارد

  • کد خبر : 124833
وضعیت معیشتی مردم خوب نیست.  انتخابات مجلس خبرگان رهبری انگیزه لازم را ندارد

حسین ابراهیمی از جامعه روحانیت مبارز درباره ثبت نام چند چهره در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: ثبت نام نکردم. من فکر می کنم به هر حال انتخابات به خوبی برگزار می شود و مردم همچنان به کشور خود علاقه مند هستند. انتخابات سرنوشت ملی را رقم […]


حسین ابراهیمی از جامعه روحانیت مبارز درباره ثبت نام چند چهره در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: ثبت نام نکردم. من فکر می کنم به هر حال انتخابات به خوبی برگزار می شود و مردم همچنان به کشور خود علاقه مند هستند. انتخابات سرنوشت ملی را رقم می زند و مردم بی تفاوت نخواهند ماند. مردم ما متدین و مسئول هستند. هرگز نمی توان نسبت به این موضوع حیاتی بی تفاوت ماند.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات گفت: فکر می کنم مانند سال های گذشته که مردم در پای صندوق های رای حضور داشتند، دوباره با نوسان کم یا زیاد حاضر شوند. انتخابات گاهی پرشور و گاهی معتدل است. عوامل زیادی نیز بر انتخابات تأثیر می گذارد. وضعیت معیشتی مردم خوب نیست بنابراین ممکن است شور و نشاط لازم رخ ندهد اما مردم با شور و نشاط در تمام صحنه های کشوری حضور دارند. مسئله غزه را در نظر بگیرید: مردم ما شبانه به خیابان ها آمدند و یاد خود را زنده نگه داشتند و حمایت خود را اعلام کردند. مردمی که نمی توانند در مقابل ظلم و ستم کشورهای دیگر بی مسئولیت باشند و احساس وظیفه می کنند، به اعتقاد من، به سختی نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت هستند. من معتقدم که انتخابات انشاالله انتخاباتی خواهد بود که با شور و شوق جشن گرفته می شود.

وی در خصوص احساس وظیفه مردم افزود: کشورهای دیگر نیز ما را قضاوت می کنند و مردم نسبت به آن احساس مسئولیت می کنند. اگرچه تحریم ها، چالش ها و حوادثی که برای کشور رخ می دهد مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، اما مردم ما مردم خوبی هستند و نمی توانند نسبت به کشور خود بی تفاوت باشند، به همین دلیل معتقدم که انتخابات ما انتخابات خوبی خواهد بود.

ابراهیمی درباره اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری همیشه انگیزه لازم را دریافت نمی کند زیرا افراد محدودی هستند و مردم به نامزدها رای محدودی داده اند و به آنها رأی نداده اند. بسیار مشتاق، در برخی استان ها مطلوب بوده است، اما در سراسر کشور این آمار پرشور را نداشت، زیرا این نامزدها افراد متدینی هستند، بنابراین با رقابت مواجه نیستند. این افراد با احساس وظیفه نامزد می شوند. حتی اگر رای کم یا زیاد باشد، اعضا کارشناسانی از نخبگان کشور هستند و نه مردم عادی. به خصوص که همه در این رشته آموزش دیده اند، بنابراین این افراد به دنبال رقابت نیستند. در انتخابات مجلس رقابت زیاد است و عده ای پول زیادی خرج می کنند، اما در مورد خبرگان این موضوع صدق نمی کند.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.