افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

وضعیت مبهم ستاره پرسپولیس برای فصل آینده – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 298235
وضعیت مبهم ستاره پرسپولیس برای فصل آینده – پرسپولیس نیوز

ستاره پرسپولیس علاقه مند به تمدید قرارداد با این تیم است اما باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ اقدامی نکرده است. با پایان مسابقات لیگ برتر، قرارداد چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل به پایان رسید اما مشخص نیست قرارداد این بازیکنان تمدید می شود یا خیر. یکی از این بازیکنان وحید امیری، ملی پوش […]

ستاره پرسپولیس علاقه مند به تمدید قرارداد با این تیم است اما باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ اقدامی نکرده است.

با پایان مسابقات لیگ برتر، قرارداد چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل به پایان رسید اما مشخص نیست قرارداد این بازیکنان تمدید می شود یا خیر.

یکی از این بازیکنان وحید امیری، ملی پوش پرسپولیس است که البته در فصل گذشته با مصدومیت های پیاپی مواجه شد و به همین دلیل چند بازی تیمش را از دست داد اما در نهایت توانست به وضعیت ایده آل خود تا پایان فصل برسد. .

امیری ترجیح می دهد یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند و به همین دلیل علاقه مند به تمدید قراردادش است اما از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس هیچ فشاری برای تمدید قرارداد امیری نداده است.

از این نظر گفته می شود خیبر خرم آباد تیمی که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده یکی از تیم هایی است که خواهان جذب امیری است و جالب اینکه فرید امیری برادر وحید نیز در تیم خیبر حضور دارد. .

با شرایط فعلی به نظر می رسد امیری علاقه مند به تمدید قرارداد خود با پرسپولیس برای یک فصل دیگر است اما برنامه امیری برای رفتن به خیبر خرم آباد شاید برای دو فصل آینده در زادگاهش باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)