افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

وضعیت سیدجلال برای ماندن در پرسپولیس مشخص شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 179525
وضعیت سیدجلال برای ماندن در پرسپولیس مشخص شد – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در این تیم یک شرط دارد. تمرینات پرسپولیس پس از 10 روز استراحت در ورزشگاه شهید کاظمی از سر گرفته شد. پس از جدایی یحیی گل محمدی از جمع سرخ پوشان، این تیم بدون مربی و زیر نظر سرمربی برزیلی اسمار ویرا تمرین می کند. دور جدید تمرینات ارتش […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در این تیم یک شرط دارد.

تمرینات پرسپولیس پس از 10 روز استراحت در ورزشگاه شهید کاظمی از سر گرفته شد. پس از جدایی یحیی گل محمدی از جمع سرخ پوشان، این تیم بدون مربی و زیر نظر سرمربی برزیلی اسمار ویرا تمرین می کند.

دور جدید تمرینات ارتش سرخ در شرایطی آغاز شد که چند تن از اعضای این باشگاه در این تمرینات غایب هستند. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و حسین کنعانی زادگان 3 بازیکن تیم پرسپولیس هستند که به همراه وحدت حنان اف به همراه وحدت حنانوف در جام ملت های آسیا در قطر حضور دارند و از سوی دیگر میلاد سرلک، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، محمد عمری، علیرضا بابایی دیگر غایبان تمرینات این تیم هستند. افشین پیروانی مربی این تیم که به تعطیلات رفته است، این هفته به تمرین سرخ پوشان خواهد پیوست.

یکی از معروف ترین غایبان این روزهای تمرین پرسپولیس، سیدجلال حسینی کاپیتان سابق این تیم و سرمربی فعلی سرخ ها است. در پی توافق گل محمدی و باشگاه پرسپولیس مبنی بر جدایی سرمربی این تیم، گفته می شود اعضای کادرفنی او نیز به دنبال جدایی از جمع سرخ پوشان هستند اما این باشگاه همچنان قصد دارد کاپیتان کهنه کار خود را روی نیمکت این تیم نگه دارد. . تجهیزات. .

حسینی به مدیران باشگاه اعلام کرد در صورت خارجی بودن سرمربی جدید سرخ ها حاضر به ادامه همکاری با پرسپولیس است و در غیر این صورت حاضر به ادامه همکاری با این تیم نیست. به نظر می رسد به همین دلیل حسینی در تمرینات پرسپولیس حاضر نخواهد شد و این موضوع تا مشخص شدن وضعیت نیمکت پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)