افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

وضعیت ترافیک صبحگاهی در جاده های اصلی و بزرگراه های پایتخت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 29486
وضعیت ترافیک صبحگاهی در جاده های اصلی و بزرگراه های پایتخت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مومنی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی در ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه پنجم تیرماه حاکی از خلوت بودن جاده ها و بزرگراه ها در محدوده است. شهر تهران و احتمال تصادفات ناشی از افزایش سرعت توسط برخی رانندگان. وی افزود: ترافیک ورودی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مومنی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی در ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه پنجم تیرماه حاکی از خلوت بودن جاده ها و بزرگراه ها در محدوده است. شهر تهران و احتمال تصادفات ناشی از افزایش سرعت توسط برخی رانندگان.

وی افزود: ترافیک ورودی های غربی جاده همت در محورهای اشرفی، تهران آزادراه، آزادگان، منطقه شیخ فضل الله، یادگار امام (ره) در محور خلوت و همت توانیر متوسط ​​است.

مومنی ادامه داد: تردد در ورودی های شرقی شهید سلیمانی، صیاد، پل صدر، جلو و زیر پل، در مسیر خلوت و زین است. الدین رشته شمس آباد در جهت شرق به غرب متوسط ​​سنگین است.

وی افزود: ترافیک متوسط ​​سنگین در بزرگراه نواب از پل امام خمینی (ره) داخل تونل توحید روان است.

سرهنگ مومنی بیان کرد: اکیپ های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تمامی چهارراه ها، کوچه ها و میادین شهر تهران برای کنترل سرعت و سبقت غیرمجاز، طرح جناقی را اجرا می کنند. می بینم همچنین کمبود تردد کامیون ها در طول روز در معابر شهری وجود دارد و با دیدن خالی بودن جاده ها می توانند سرعت خودروهای خود را افزایش دهند و تصادفات دلخراشی را رقم بزنند.

وی گفت: 8 باند ترافیکی همزمان وارد تونل توحید می شود و این حجم بالای ورودی تونل توحید باعث ترافیک در این محدوده می شود. پیش بینی می شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تصادفات و تصادفات رانندگی باشیم.

معاون آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تردد موتورسواران در داخل تونل ممنوع است زیرا موتورسیکلت روی دو چرخ حرکت می کند و با کوچکترین انحراف و ضربه واژگون می شود و از آنجایی که دیواره تونل ها بتنی است به محض اینکه موتورسیکلت روی دو چرخ حرکت می کند واژگون می شود. برخورد سر موتورسواران باعث بروز حوادث جبران ناپذیری برای موتورسواران می شود.

وی از موتورسواران خواست به دلیل تجمع گازهای آلاینده در داخل تونل ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت به دلیل بیهوشی و تصادفات غیر تصادفی از تردد در داخل تونل ها خودداری کنند و برای تردد در سطح شهر همواره از کلاه ایمنی و استاندارد استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.