افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

وضعیت آب و هوای تهران; آسمان نیمه ابری

  • کد خبر : 217994
وضعیت آب و هوای تهران;  آسمان نیمه ابری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایسنا: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران تا روز یکشنبه (۲۲ اسفند) صاف تا نیمه ابری و از ظهر فردا تا دوشنبه (۲۲ اسفند) افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود. مارس). 14). بر اساس نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی هوای استان تهران، امروز (19 […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایسنا: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران تا روز یکشنبه (۲۲ اسفند) صاف تا نیمه ابری و از ظهر فردا تا دوشنبه (۲۲ اسفند) افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود. مارس). 14).

بر اساس نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی هوای استان تهران، امروز (19 اسفند) آسمانی نیمه ابری همراه با فعالیت سامانه بارشی پراکنده، گاهی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در برخی نقاط بارش باران پیش بینی می شود. در مناطق مرتفع بدون بارش برف و دید محدود (با احتمال ریزش بهمن) پیش بینی می شود.

از اواخر وقت جمعه (20 اسفند) تا یکشنبه (23 اسفند) با برقراری جوی نسبتاً پایدار، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در نواحی شمالی و غربی در اواخر اسمارتک نیوز و در شب و صبح، مه ریز، در مناطق متراکم شهری، گاهی با افزایش نسبی آلاینده ها.

امروز تا صبح فردا (جمعه) سردی هوا ادامه دارد و از فردا ظهر تا دوشنبه (23 اسفند) افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.

در روزهای دوشنبه و سه شنبه (24 و 25 اسفند) آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و گاهی بارش پراکنده خواهد بود.

آسمان تهران فردا (20 اسفند) صاف تا نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر 6 درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (21 اسفند) صاف تا کمی ابری، در برای ساعاتی وزش باد ملایم و گاهی مه محلی، حداقل دما 2 درجه و حداکثر 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با حداقل دمای 20- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.