افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

وصول بیش از 109 هزار میلیارد ریال مالیات از محل انباشت درآمد و جرم.

  • کد خبر : 383521
وصول بیش از 109 هزار میلیارد ریال مالیات از محل انباشت درآمد و جرم.

به گزارش بازار سازمان امور مالیاتی کشور، شاهین مستوفی با اشاره به عزم این سازمان برای وصول درآمدهای مالیاتی از طریق مبارزه قاطع با فرار مالیاتی، گفت: افزایش درآمدهای مالیاتی در نظام مالیاتی کشور بدون اعمال فشار به مؤدیان موجود و مولد. بخش ها و با یک تقابل جدی، فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید […]

به گزارش بازار سازمان امور مالیاتی کشور، شاهین مستوفی با اشاره به عزم این سازمان برای وصول درآمدهای مالیاتی از طریق مبارزه قاطع با فرار مالیاتی، گفت: افزایش درآمدهای مالیاتی در نظام مالیاتی کشور بدون اعمال فشار به مؤدیان موجود و مولد. بخش ها و با یک تقابل جدی، فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید محقق شده است.

مستوفی با اشاره به مالیات های وصول شده از انباشت درآمد و جرایم وصول ماده (192) قانون مالیات های مستقیم، تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از 109 میلیارد ریال از این بخش و همچنین قریب به 6000 سند هویتی به ارزش 58. میلیارد ریال و بیش از 2000 سند قطعی به ارزش بیش از 26 میلیارد ریال صادر شده است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 255 پرونده ممیزی مالیاتی انجام شده است، اظهار داشت: در نتیجه این اقدامات یک هزار و 484 شرکت در فهرست مودیان فاقد اعتبار مالیاتی قرار گرفتند و یک هزار و 678 مؤدی مشکوک شناسایی شدند.

رئیس مرکز بازرسی مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به 13 هزار شکایت مردمی در خصوص فرار مالیاتی دریافت شده است، گفت: در این راستا بیش از 2400 بازدید میدانی از اماکن انجام شده است فعالیت افراد مشکوک که منجر به شناسایی 451 نفر بدون پرونده مالیاتی شد و 762 مورد از این گزارش ها در مرحله درخواست برای مشاوره تراکنش های بانکی است.

وی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با پولشویی و بررسی گزارش موارد مشکوک، اطلاعات 442 مؤدی از ادارات امور مالیاتی سراسر کشور دریافت و به مرکز اطلاعات مالی ارسال شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.