افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

وسایل ضروری برای کمد لباس شما / کمد لباسی بدون محدودیت و فراتر از سن و زمان بسازید

  • کد خبر : 230545
وسایل ضروری برای کمد لباس شما / کمد لباسی بدون محدودیت و فراتر از سن و زمان بسازید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چه بپوشیم؟ یکی از سوالات همیشگی ما خانم ها این است که؛ اگرچه ما دنیایی از لباس‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در کمد خود داریم، اما مواقعی پیش می‌آید که به دنبال لباسی که استایل ما را کامل کند، گیج و سردرگم می‌شویم. گاهی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چه بپوشیم؟ یکی از سوالات همیشگی ما خانم ها این است که؛ اگرچه ما دنیایی از لباس‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در کمد خود داریم، اما مواقعی پیش می‌آید که به دنبال لباسی که استایل ما را کامل کند، گیج و سردرگم می‌شویم. گاهی اوقات سراسیمه جلوی کمد لباس خود می ایستیم و از هر چیزی که در آن است متنفریم زیرا هیچ چیز آنقدر خوب نیست که بپوشیم. پس تصمیم می گیریم دوباره دیوانه وار و غیرضروری به خرید برویم که نتیجه ای جز لباس های بیشتر در کمد و خالی کردن کیف پول ندارد. پس از مدتی، این سردرگمی دوباره شروع می شود و چرخه خود را تکرار می کند.

لباس ابدی بخر

برای کاهش بخشی از این سردرگمی، می توانید از محلول کمد لباس کپسولی “بی سن” استفاده کنید. یعنی چند تکه بخرید که به راحتی با لباس های دیگر یا تکه های کلاسیک زیبا ست شود و در کمد لباس خود قرار دهید.

توجه به این نکته ضروری است که بی سن در اینجا می تواند معنایی دوگانه داشته باشد. اولاً انتخاب لباس‌های خاص مربوط به سن نیست و افراد در هر سنی می‌توانند از آن بهره ببرند. در واقع با گذشت زمان و نوسان سلیقه باز بهترین گزینه ای هستند که استایل شما را کامل می کنند. از طرفی می تواند به خود لباس اشاره کند; این آیتم‌ها تنها در عرض چند ماه یا چند سال از مد نمی‌افتند، زیرا قرار است کلاسیک باقی بمانند و هر قطعه در مجموعه انتخاب شده شما ارزش خرید داشته باشد.

غرق شدن در دنیای مد جذاب و دلنشین است، اما گاهی اوقات نیازهای ما را برآورده نمی کند و زودگذر هستند. اما داشتن لباس کم می تواند احساس نیاز ما را برطرف کند. در زیر به چند نمونه از این لباس ها می پردازیم که خواندن و دانستن آن ها خالی از لطف نیست.

بارانی

تی شرت و پیراهن سفید

همانطور که تی شرت سفید متواضعانه بارها و بارها ثابت کرده است، همیشه یک پایه قابل اعتماد در هر کمد لباسی باقی خواهد ماند. امکانات آن بی حد و حصر است و می توان آن را با شلوار جین، دامن، شلوار کار و غیره پوشید و بدرخشید. برای جلوه دادن به آن می توانید از هر رنگ و طرحی از کت و کت استفاده کنید.

c9f25bdcebed76d9892547ea73473900e11b8f53_original

مانتو به سبک آمریکایی

اگر به استایل های رسمی علاقه دارید، کت بلیزر یکی از بهترین گزینه هاست. این نوع تاپ ها شبیه کت و شلوار هستند و بیشتر رسمی هستند تا کاپشن های اسپرت و در طراحی آنها از پارچه های تک رنگ استفاده شده است. کت بلیزر یکی از لباس هایی است که به راحتی با لباس های دیگر ترکیب می شود و می توان آن را در مهمانی ها و محل کار پوشید. با این نوع مانتو می توانید یک استایل روزمره یا غیررسمی را به رخ بکشید و لذت ببرید.

15318380HTdFarNp

ترنچ کت

یکی از بهترین گزینه ها برای بهار، پاییز و زمستان سنگر است. این لباس در سایزهای مختلف طراحی شده و گاهی طول آن تا مچ پا ادامه دارد. این مدل برای استایل روزانه، رسمی و غیر رسمی مناسب است و به راحتی با لباس های دیگر ترکیب می شود. معمولا با پارچه های ضد آب دوخته می شود.

2023_12_09_22_29_IMG_3088 به مقیاس

WhatsApp-Image-2023-10-28-at-09.53.52-2

شلوار جین راسته

استایل‌ها می‌آیند و می‌روند، اما یکی از آن‌هایی که در طول سال‌ها تغییر نکرده، یک شلوار جین خوب است. شما همیشه می توانید استایل خود را با شلوارهای مد روز مانند شلوار کیف، شلوار مامان، شلوار باری و … تکمیل کنید، اما داشتن شلوار جین راسته که به راحتی با سایر لباس های شما ترکیب می شود بهترین گزینه برای حضور دائمی در کمد است. این شلوار را می توانید با کت و کت های کوتاه و بلند با طرح های مختلف امتحان کنید; بعلاوه، کفش های کتانی و لباس مجلسی با این شلوار سرها را به هم می زند.

3

کتان سفید

داشتن یک جفت کتان سفید یکی از ملزومات کمد است. این مدل کفش را می توان به راحتی با هر سبک لباسی ترکیب کرد. فرقی نمی کند چه رنگ و طرحی بپوشید، چه استایل رسمی داشته باشید و چه سبک مینیمال و کژوال، زیرا می توانید تمام لباس های خود را با کفش های کتانی سفید هماهنگ کنید و ظاهری متمایز ارائه دهید.

4

2



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.