افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

وزیر کشور پیام داد – خبرآنلاین

  • کد خبر : 252941
وزیر کشور پیام داد – خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان در پیامی به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران در پی درگذشت طلم بر نخبه دانشگاهی مازندرانی ، زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی. به گزارش فارس، متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است: ما برای خدا […]

به گزارش خبرگزاری احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان در پیامی به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران در پی درگذشت طلم بر نخبه دانشگاهی مازندرانی ، زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی.

به گزارش فارس، متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

فاجعه درگذشت ناگهانی و دردناک شادروان سید اسماعیل نصرالهی، جوان نخبه کشوری و استانی مازندرانی که علیرغم ناتوانی جسمی، موفق به کسب مقام بیست و پنجم زیرگروه علوم انسانی ال. کنکور 1402 خیلی روی من تاثیر گذاشت و پشیمان شد.

به همین مناسبت در پی درگذشت سید اسماعیل نصراللهی و پدر بزرگوارش دکتر سیداحمد نصراللهی که در حادثه گاز گرفتار رحمت الهی شدند، این مصیبت وارده را به خانواده محترم معزی، جامعه فرهنگی و دانشمند تسلیت گفت. دانش آموزان. از استان مازندران سبحان و تعالی برای آن مرحومه مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مادرش که در حادثه گازگرفتگی مجروح شده از خداوند متعال مسالت دارم. برای شفای شما و سلامت کامل

لازم به ذکر است این جوان نخبه ساری که با وجود ناتوانی های جسمی و حرکتی شدید به موفقیت های علمی چشمگیری دست یافته بود و سال گذشته در کنکور سراسری رتبه 25 گروه علوم انسانی را کسب کرده بود، روز جمعه بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهرک جان باخت. پاجی. در 24 اردیبهشت به همراه پدرش در منطقه دودانگه شهرستان ساری درگذشت.

در ادامه به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اعلام شد: ساعت 11 صبح روز جمعه سه نفر در روستای پاجی بر اثر گاز مونوکسید کربن از بیمارستان دچار مسمومیت شدند. . از روستای محمد آباد به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست اعزام شد. این یک هلیکوپتر بود که به این درخواست پاسخ داد، هلیکوپتر اورژانس بلند شد.

در این حادثه گازگرفتگی دکتر سیداحمد نصراللهی (جراح دندانپزشکی) پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) ساری و فرزندش سید اسماعیل نصراللهی جوان نخبه که در ورودی رشته سال گذشته رتبه 25 را کسب کردند. رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در یک ویلای شخصی جان باخت.

مادر سید اسماعیل نصراللهی نیز به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن از هوشیاری پایینی برخوردار بود و با قرار دادن لوله در نای و انتقال سریع وی به مرکز درمانی امام خمینی(ره) از مرگ نجات یافت.

درگذشت سید اسماعیل نصراللهی به دلیل ناتوانی شدید جسمی، سال گذشته پس از موفقیت در کنکور سراسری مورد توجه رسانه ها و مسئولان استان و کشور قرار گرفت. تا جایی که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سال گذشته با این جوان نخبه معلول دیدار کرد.

27211

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.