افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

وزیر کشور پس از دیدار با استانداران: آماده برگزاری انتخابات مهیج هستیم

  • کد خبر : 132403
وزیر کشور پس از دیدار با استانداران: آماده برگزاری انتخابات مهیج هستیم

به گزارش گروه سیاسی زندگی; دیدار وزیر کشور با استانداران بعدازظهر دوشنبه در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد که یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت لزوم رعایت چهار مولفه امنیتی، مشارکت، رقابت و سلامتی در انتخاباتی که همه استانداران باید خود را برای برگزاری انتخابات پرهیجان آماده کنند، […]

به گزارش گروه سیاسی زندگی; دیدار وزیر کشور با استانداران بعدازظهر دوشنبه در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد که یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت لزوم رعایت چهار مولفه امنیتی، مشارکت، رقابت و سلامتی در انتخاباتی که همه استانداران باید خود را برای برگزاری انتخابات پرهیجان آماده کنند، اعلام کرد

احمد وحیدی در حاشیه دیدار با فرمانداران در جمع خبرنگاران درباره موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: امروز جلسه ماهانه استانداران را برگزار می کنیم. در این جلسات موضوعات مختلف مورد بحث و هماهنگی قرار می گیرد و امروز موضوع انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آمادگی همه مسئولان برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

وی ادامه داد: در این جلسه که به دستور وزارت کشور و سازمان امور اجتماعی و سازمان های مرتبط است، موضوع مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی نیز مورد بررسی قرار گرفت. این موضوع سطح استانی هم دارد که شورای اجتماعی استان تشکیل شده و نظارت جدی در سطح استان در حال انجام است.

وزیر کشور درباره رویداد طرح تکام (توانمندسازی و کارآفرینی مردمی روستایی) نیز اظهار داشت: طرحی که در ابتدای دولت در وزارت کشور شکل گرفت، ایجاد بستری برای توانمندسازی روستاها بود. در برنامه ششم وظایف مهمی در این زمینه وجود داشت از جمله اینکه همه روستاها برنامه توسعه و پیشرفت دارند.

وی در ادامه گفت: ما در وزارت کشور می توانیم در موضوعاتی مانند آبخیزداری که در قالب رویدادهای مختلف انجام شده است کمک کنیم. تجربیات موفقی در این زمینه کسب کرده ایم. جلسات با اهالی به خوبی پیش می رود. پیشرفت برنامه ها در این زمینه بررسی می شود.

وحیدی افزود: بخش مهمی از آبخیزداری از وظایف وزارت جهاد کشاورزی است و برای کمک به این حوزه هماهنگی خوبی با این وزارتخانه داریم. آبخیزداری موضوع مهمی است و 90 میلیون هکتار باید تحت پوشش آبخیزداری باشد، مطالعات 20 میلیون هکتاری انجام شده و اعلام آمادگی کرده ایم که به وزارت جهاد کشاورزی کمک کنیم. آبخیزداری در دستور کار و نظارت وزارت کشور است.

وزیر کشور در پایان درباره تقسیم بندی استان تهران گفت: این موضوع قبلا مطرح شده و در سخنان رئیس جمهور نیز مطرح شد. این طرح ها در وزارت کشور بررسی شده و مواردی نیز به کمیسیون دولتی مربوطه ارسال شده و باید مراحل بررسی خود را در دولت طی کنند و در صورت نهایی شدن این طرح ها در دولت، باید به تصویب نیز برسد. توسط شورای اسلامی این پرونده ها هم اکنون در مرحله بررسی کارشناسی است، البته برخی بررسی ها تکمیل شده و در کمیسیون های دولتی مربوطه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.