افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

وزیر کشور: تشکل های غیردولتی زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به جامعه فراهم می کند

  • کد خبر : 317384
وزیر کشور: تشکل های غیردولتی زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به جامعه فراهم می کند

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی وی سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه سامانه جامع مدیریت، عملکرد و اطلاع رسانی سازمان های مردم نهاد گیلان در رشت گفت: کارگروه های مردمی امری مهم در جامعه هستند و این کارگروه ها را یکی از مفقودین می دانند. پیوندهای برخی دولت ها وی افزود: البته نحوه ساماندهی سازمان […]

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی وی سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه سامانه جامع مدیریت، عملکرد و اطلاع رسانی سازمان های مردم نهاد گیلان در رشت گفت: کارگروه های مردمی امری مهم در جامعه هستند و این کارگروه ها را یکی از مفقودین می دانند. پیوندهای برخی دولت ها

وی افزود: البته نحوه ساماندهی سازمان های مردم نهاد نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا این موسسات در کشور ما متنوع هستند و با ساماندهی مناسب می توانند منافع و خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند.

وزیر کشور تصریح کرد: باید سازمان های مردم نهاد را به خوبی بشناسیم و این سامانه از این نظر بسیار خوب و مناسب است چرا که توانمندی های سازمان های مردم نهاد به خوبی قابل ارزیابی است.

وحیدی خاطرنشان کرد: البته نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه اجتماعی کشور بسیار موثر است و باید تلاش کنیم نقش این تشکل ها در جامعه پررنگ تر شود تا شاهد توسعه در بخش های مختلف باشیم.

نظام‌سازی فعالیت‌های سمانه با سیستم مدیریت جامع

همچنین استاندار گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: سامانه جامع مدیریت یک سامانه تخصصی مانند یک ابر پروژه است که می تواند فعالیت سازمان های مردم نهاد را هدایت و نظام مند کند.

اسدالله عباسی وی با اشاره به فعالیت 400 سازمان مردم نهاد در این استان گفت: یکی از نقاط ضعف سمنا پراکندگی اطلاعات آن است و از سوی دیگر در حوزه نظارت نیز با ضعف هایی مواجه هستیم که این سامانه می تواند مشکلات موجود را برطرف کند. .

وی ادامه داد: این طرح اولین سامانه تخصصی و هوشمند سازمان های مردم نهاد در اینترنت است که به عنوان یک دستاورد خلاقانه و با تاییدات لازم از سوی سازمان امور اجتماعی به صورت آزمایشی در گیلان اجرا شد.

گزارش کردن آیریناحمد وحیدی وزیر کشور صبح سه شنبه در سفری یک روزه برای شرکت در مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید مرتضی حسین پور وارد گیلان شد.

مراسم جشن هفتمین سالگرد شهادت شهید مرتضی حسین پور بعدازظهر سه شنبه در زادگاهش شلمان لنگرود با حضور وزیر کشور و مسئولان استان گیلان و حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

شهید مرتضی حسین پور شلمانی معروف به حسین قمی سی ام شهریور 1364 در شلمان لنگرود دیده به جهان گشود. وی از فرماندهان نظامی ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون در سوریه بود.

شهید حسین پور در سال 1392 به عضویت سپاه درآمد و از سال 1392 در مناطق درگیری در عراق و سوریه حضور داشت و از فرماندهان نابغه محور عملیاتی «غوطه شرقی» دمشق در سال 1392 بود. شهید حسین پور در سال 1393 به عراق اعزام و در سال 1393 به عراق اعزام شد. از اولین کسانی بود که سپهبد شهید را همراهی کرد. حاج قاسم سلیمانی در دفاع از بغداد-سامرا شرکت کرد و در فرماندهی عملیات شکستن حلقه محاصره بلد-سامرا ایفای نقش کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.