افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

وزیر کار: با افتخار و با تمام وجود از خرید پرسپولیس حمایت می کنیم/ باشگاه می تواند سودآور باشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 222834
وزیر کار: با افتخار و با تمام وجود از خرید پرسپولیس حمایت می کنیم/ باشگاه می تواند سودآور باشد – پرسپولیس نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این وزارتخانه توضیحاتی ارائه کرد. سولت مرتضوی در نشست با خبرنگاران درباره واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: با توجه به ایرادات مطرح شده از سوی سازمان های نظارتی جهانی در خصوص وضعیت دولتی این دو شرکت، مقرر شد […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این وزارتخانه توضیحاتی ارائه کرد.

سولت مرتضوی در نشست با خبرنگاران درباره واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: با توجه به ایرادات مطرح شده از سوی سازمان های نظارتی جهانی در خصوص وضعیت دولتی این دو شرکت، مقرر شد سهام این دو شرکت واگذار شود.

وی با بیان اینکه اگر افتخار سهامدار اصلی پرسپولیس را داشته باشیم از سرمایه های ما استقبال می شود و معتقدیم این باشگاه ها نه تنها می توانند خودکفا باشند بلکه درآمدزایی نیز داشته باشند، تصریح کرد: ما بسیار استقبال می کنیم و معتقدیم که این باشگاه ها می توانند نه تنها خودکفا باشند بلکه سودآور باشند. اگر مدیریت صحیح این دو باشگاه حاکم شود هم هواداران و هم مدیریت خوب کمک می کند و ما به عنوان سرمایه اجتماعی از محل مسئولیت اجتماعی که شرکت های وابسته به صندوق ها دارند به باشگاه های استقلال و پرسپولیس کمک می کنیم.حقوق بازنشستگی برای نجات خود. از این وضعیت و مشمول جرایم سازمان های نظارتی بین المللی نباشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با افتخار از این دو باشگاه استقبال خواهیم کرد، گفت: به دنبال ایجاد یک گروه تجاری هستیم که همه در آن شرکت کنند چرا که این تیم ها بسیار محبوب هستند.

مرتضوی تصریح کرد: در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برخی از شرکت های ما سهامدار تیم های بزرگ هستند و هر جا سهامدار باشیم کمک می کنیم. دولت معتقد است تیم های فوتبال و سایر تیم ها سرمایه های کشور هستند و باید به رشد آنها کمک کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)