افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای این حوزه برنامه های تحول آفرین و راهبردی موثری دارد.

  • کد خبر : 328143
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای این حوزه برنامه های تحول آفرین و راهبردی موثری دارد.

هادی فرجی آزاد در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص معرفی غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: مدیریت ارشد بخش بسیار مهم و حساس کشاورزی که تضمین کننده امنیت غذایی کشور است، در این نشست. در این لحظه فداکاری و ایثار مردانی که در سنگر تولید در خطرند، تامین امنیت غذایی، […]

هادی فرجی آزاد در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص معرفی غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: مدیریت ارشد بخش بسیار مهم و حساس کشاورزی که تضمین کننده امنیت غذایی کشور است، در این نشست. در این لحظه فداکاری و ایثار مردانی که در سنگر تولید در خطرند، تامین امنیت غذایی، مدیریت هوشمندانه، مبتنی بر دانش و معتقد به نقش سازمان‌ها در بخش کشاورزی ضروری است.

وی گفت: اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی و تشکر از رئیس جمهور برای معرفی دکتر غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر جهاد کشاورزی، از نمایندگان مجلس انقلاب که آگاهی بالایی از وضعیت کشور دارند درخواست کرد. بخش کشاورزی و همواره تلاش کرده ایم مشکلات این بخش را با رای قوی و بالا حل کنیم، این امکان را فراهم می کنیم که از خدمات شایسته شما در جایگاه رفیع این وزارتخانه مهم و حیاتی بهره مند شویم.

فرجی آزاد افزود: دکتر نوری دارای سوابق اجرایی ارزنده با بیش از 30 سال سابقه و خدمت در وزارت جهاد کشاورزی، استانداری و شورای اسلامی به عنوان نیروی پاک دست جهادی و انقلابی است. کارشناس کشاورزی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد، مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، دو دوره نمایندگی مردم شهرستان بستان آباد در شورای اسلامی و عضویت کمیسیون کشاورزی شورای اسلامی، معاونت پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مشاور استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی خدمات ارزنده و تاثیرگذاری را در این حوزه ارائه کرده است. گستره مأموریت های محوله را نشان داده و نشان داده است که از ظرفیت راهبردی برای مدیریت تحول بخش کشاورزی برخوردار است.

وی افزود: ما کشاورزان منطقه زرخیر آذربایجان شرقی در راستای تحقق اهداف عالیه رئیس جمهور عزیز و تحقق اهداف عالیه آقای غلامرضا نوری قزلجه را به عنوان بهترین گزینه پیشنهادی برای وزارت جهاد کشاورزی انتخاب می کنیم. اهداف بزرگ بخش کشاورزی و رهایی کشور از مشکلات ایجاد شده در تامین نهاده های کشاورزی تداوم خودکفایی در محصولات اساسی کشاورزی و تضمین امنیت غذایی کشور را گزینه درستی می دانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.