افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

وزیر ورزش: پرسپولیس و استقلال تا پایان سال تحویل خواهند شد/ VAR هم اکنون در ورزشگاه آزادی است و قرار است امشب مشخص شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 151005
وزیر ورزش: پرسپولیس و استقلال تا پایان سال تحویل خواهند شد/ VAR هم اکنون در ورزشگاه آزادی است و قرار است امشب مشخص شود – پرسپولیس نیوز

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش ویژه بروند. کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گفت: روز خوبی برای من بود. از دیدگاه دانشجویان و اساتید این دانشکده که یکی از معتبرترین دانشکده های ورزشی است استفاده کردم. وزیر ورزش درباره بحث تیمداری گفت: […]

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش ویژه بروند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گفت: روز خوبی برای من بود. از دیدگاه دانشجویان و اساتید این دانشکده که یکی از معتبرترین دانشکده های ورزشی است استفاده کردم.

وزیر ورزش درباره بحث تیمداری گفت: وزارت ورزش می تواند تیمی را مدیریت کند؟ ما هیچ ماموریتی در این زمینه نداریم. حالا قانونگذار اجازه نمی دهد یک ریال در باشگاه های پرسپولیس و استقلال هزینه کنیم. انشاءالله تا قبل از پایان سال می خواهیم این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنیم و این فقط در حد شعار نبوده و عملی می شود تا ما در وزارت ورزش به وظیفه خود عمل کنیم. . که برای شناخته شدن این ورزش است.

وی افزود: تا زمانی که سیستم باشگاه داری خود را توسعه ندهیم و به قانون تبدیل نشود، شاید نتوانیم خواسته های کارشناسان این حوزه را برآورده کنیم. بحث حق پخش تلویزیونی یکی از مهم ترین هاست و 60 درصد درآمد ورزش دنیا به حق پخش تعلق می گیرد اما آیا ما از آن سود می بریم؟

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نبود قانون کپی رایت گفت: باشگاه های حرفه ای ما قانون کپی رایت ندارند و امیدواریم با تصویب قانون باشگاه ها در مجلس بتوانیم ارتباط تنگاتنگی با صنعت داشته باشیم. .

وزیر ورزش در خصوص بحث استفاده از VAR در دربی روز پنجشنبه گفت: یکی از درخواست های ما در این وزارتخانه از تیم فوتبال کشور برای کسب مجوز برای استفاده از VAR در این دیدار بود. VAR در حال حاضر در ورزشگاه است و مشکلی نیست، اما فیفا باید اجازه دهد. بر اساس آخرین اطلاعاتی که داریم، امشب مشخص می شود. امیدواریم این اتفاق بیفتد. حتی برای تیمی که می خواهد این سیستم را در پشت صحنه مدیریت کند، پیشنهاد می کنیم از کدام کشورها باشند. انشاالله برای اولین بار در دربی شاهد استفاده از سیستم داوری تصویری باشیم.

کیومرث هاشمی در خصوص اینکه آیا تغییراتی در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس رخ خواهد داد، گفت: اشاره کردم که تصمیمات مهمی در خصوص این دو باشگاه می گیریم. ما باید از بخش خصوصی در بحث تفویض اختیار استفاده کنیم. مدیریت تیم ها و باشگاه ها بر عهده وزارت ورزش نیست. رسانه ها باید به ما کمک کنند که این مسئولیت را از خودمان برداریم. آنچه در دنیا وجود دارد، مالکیت باشگاه، حوزه جدید مدیریت است. بخش خصوصی باید این کار را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه اگر در زمان مدیریت خود این کار را انجام دهیم یکی از دستاوردهای بزرگ این دولت خواهد بود، گفت: مصمم هستم این اتفاق بزرگ رخ دهد و به ورزش های دیگر خدمت کرده باشیم و بخش خصوصی پیگیر باشگاه باشد. . ویژگی. البته ما هم باید حمایت کنیم.

هاشمی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: برای حضور موفق در جام ملت های آسیا با کادرفنی تیم بزرگسالان، امیر قلعه نویی و مسئولان فدراسیون دیدار کردیم. سال هاست که نتوانستیم در این مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم. اما در سطح قاره همه کشورها سعی می کنند حضور موفقی داشته باشند و از تمام ظرفیت خود استفاده کنند. در وزارت ورزش هم به عنوان اولویت اعلام کردیم. تیم فوتبال بزرگسالان یکی از دغدغه های اصلی ماست. ما تمام تلاش خود را برای کمک و حمایت از نیازها و ماموریت وزارت ورزش انجام می دهیم. البته باید از سایر رشته ها، فوتسال و فوتبال ساحلی که جایگاه خوبی دارند حمایت کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)