افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

وزیر ورزش: قرار گرفتن در بین بهترین ها دیگر دور از دسترس نیست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 323572
وزیر ورزش: قرار گرفتن در بین بهترین ها دیگر دور از دسترس نیست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به مناسبت پایان بازی های المپیک و کسب مقام بیست و یکم در کاروان ورزشی خادم الرضا(ع) پیامی صادر کرد. متن کامل پیام کیومرث هاشمی به شرح زیر است: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر رشادت و غیرت جوانان این مرز و بوم را […]

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به مناسبت پایان بازی های المپیک و کسب مقام بیست و یکم در کاروان ورزشی خادم الرضا(ع) پیامی صادر کرد. متن کامل پیام کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر رشادت و غیرت جوانان این مرز و بوم را در سالن بزرگ المپیک به جهانیان نشان داد و نشان داد که دختران و پسران این سرزمین از نام و پرچم ایران عزیزمان دفاع می کنند. تا آخر عمر می جنگند تا پیروزی هایشان مرهمی باشد بر دل حسودانشان در هر کجای این سرزمین بزرگ که بی شک مردمش شایسته بهترین افتخارات هستند.

المپیک پاریس و مقام بیست و یکم این دوره از بازی ها به کاروان خادم الرضا(ع) رسید. تعداد و کیفیت مدال ها در همه ادوار دوم بود و اگر قدر فرصت هایمان را کمی بیشتر می دانستیم حتما این کار را می کردیم. من قطعا به جایگاه آبرومندانه تری دست یافته ام. آنچه مسلم است با تلاش های ارزشمند قهرمانان، مربیان و مدیران ورزشی ایران، به ویژه دست اندرکاران دو فدراسیون کشتی و تکواندو، دستیابی به دورنمای حضور در جمع 10 کشور برتر المپیک، دیگر دور از دسترس نیست . و با برنامه ریزی جامع که محور آن اجرای کامل طرح ملی که یک هدف سرزمینی و یک برنامه ملی برای توسعه ورزش کشور است، قطعا محقق خواهد شد.

اما تاریخ سازی و افتخارآفرینی به دختران شجاع تکواندو دستاورد ساده ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. آنها نه تنها نشان دهنده شجاعت و توانایی یک زن مسلمان ایرانی در میدان بزرگ المپیک بودند، بلکه امروز پرچمدار تعداد زیادی از دخترانی هستند که «ما می توانستیم» را برای همه ما معنا کردند. «مبینا نعمت زاده» و «ناهید کیانی» ورزش بانوان کشورمان را روشن می کنند و مسیر آنها در این قهرمانی هموار می شود.

به نوبه خود از سه دارنده مدال طلای کشورمان «محمد هادی سروی»، «سعید اسماعیلی» و «آرین سلیمی» که سرود پرافتخار ایران را در سالن بازی های المپیک پاریس طنین انداز کردند تشکر می کنم. تلاش سایر مدال آوران کاروان کشورمان نیز قابل تقدیر بود. جنگیدند و هر چه در توان داشتند برای به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ کشورمان دادند. در این میان برخی از ورزشکاران کاروان المپیک کشورمان مدال آور بودند که باید از زحمات آنها تقدیر کرد و امیدوار بودیم با تلاش و حمایت بیشتر شاهد کسب مدال در المپیک پیش رو باشیم.

بر خود لازم می دانم از حمایت ها، راهنمایی ها و دعای خیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تشکر و قدردانی نمایم. در واقع جمله ارزشمند ایشان مبنی بر اینکه «ایران قدرتمند باید ورزش قوی داشته باشد» فصل سخنرانی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و نتایج این دوره از بازی ها و تأثیرات مطلوب آن بر غرور ملی شد. و نشاط عمومی جامعه نشان داد که با “ورزش قوی” می توان ایرانی شاد، امیدوار و قوی داشت. تحقق آن تلاش مستمر دست اندرکاران امر را می طلبد تا قدر این فرصت بزرگ خدمت و افتخار را بدانند و بدانند که عرصه ورزش عرصه ای مؤثر برای خلق آثار بزرگ فرهنگی و اجتماعی است.

همچنین لازم می دانم از روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان های کشور، مربیان و اعضای کادر فنی و مدیران اجرایی کاروان المپیک که زمینه را فراهم کردند صمیمانه تشکر کنم. حضور آبرومندانه و بعد فرهنگی کاروان کشورمان در بازی های المپیک.

به عنوان فرزند ورزش ایران با کمک همه مدیران و همکارانم در وزارت ورزش و جوانان و با تشکر از حمایت های رئیس جمهور شهید آیت الله شهید رئیسی عزیز و همچنین نمایندگان محترم شورای اسلامی . سعی کردم با ایجاد آرامش در بدنه ورزش کشور، توجه مضاعف و رفع سریع و به موقع مشکلات، پرداخت به موقع مطالبات و پاداش قهرمانان و همچنین رفع موانع پیش روی فدراسیون های ورزشی و حمایت همه جانبه از آنها، انجامش بده زمینه را برای انجام صحیح و دقیق وظایف وزارت ورزش و جوانان در رابطه با کاروان المپیک فراهم کند. باید مورد تایید و رضایت مردم گرانقدر و به ویژه جامعه بزرگ ورزش کشور قرار گیرد.

در پایان امیدوارم این مسیر شریف با حمایت دولت چهاردهم ادامه داشته باشد و دولت محترم موفق و پشتیبان پیشبرد اهداف عالیه ورزش کشور باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.