افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

وزیر خارجه جدید اسرائیل درباره جنگ غزه: این یک جنگ جهانی علیه ایران است

  • کد خبر : 168862
وزیر خارجه جدید اسرائیل درباره جنگ غزه: این یک جنگ جهانی علیه ایران است

وزیر خارجه جدید اسرائیل درباره جنگ غزه گفت: این جنگ جهانی علیه ایران و اسلام افراطی است. به گزارش سایت اسرائیلی A24 News، اسرائیل کاتز، وزیر خارجه جدید اسرائیل ادامه داد: رقابت ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای در دوره کنونی با قدرت بیشتری ادامه دارد. جبهه ای که ایران اینجا در این منطقه […]

وزیر خارجه جدید اسرائیل درباره جنگ غزه گفت: این جنگ جهانی علیه ایران و اسلام افراطی است.

به گزارش سایت اسرائیلی A24 News، اسرائیل کاتز، وزیر خارجه جدید اسرائیل ادامه داد: رقابت ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای در دوره کنونی با قدرت بیشتری ادامه دارد. جبهه ای که ایران اینجا در این منطقه ساخته است فقط علیه اسرائیل نیست. این جنگ جهانی سوم است و ما در مقدمه کل جهان هستیم.

او این سخنان را در مراسم تحلیف به عنوان وزیر خارجه جدید اسرائیل بیان کرد.

اخیرا در چارچوب هماهنگی احزاب ائتلافی در کابینه، وزرای خارجه و انرژی اسرائیل جابه جا شدند. در نتیجه، وزیر امور خارجه ایلی کوهین به وزارت انرژی رفت و وزیر انرژی اسرائیل کاتس به عنوان وزیر خارجه جدید کار خود را آغاز کرد.

اسرائیل کاتز وزیر خارجه جدید اسرائیل افزود: اسرائیل در اوج جنگ جهانی سوم علیه ایران و اسلام افراطی قرار دارد. حمله حماس در 7 اکتبر حمایتی را برای اسرائیل به ارمغان آورد که هیچ کس پیش بینی نمی کرد.
وزیر خارجه جدید اسرائیل ادامه داد: هدف ما سرنگونی حماس است.
اسرائیل کاتس وزیر امور خارجه جدید با اشاره به جابجایی وزرای امور خارجه و نیرو افزود: همیشه گفته ام که وزیر امور خارجه پر انرژی داریم. همانطور که تاکنون انجام داده ایم، با هم کار خواهیم کرد.

کاتز که پیش از این به مدت یک سال و نیم وزیر امور خارجه اسرائیل بود، پس از سه سال و نیم به این وزارت بازگشت. وی گفت: ما روزهای دردناک و سختی را پشت سر می گذاریم، این دشمن با اقدامات خود ما را به یاد سیاه ترین دوره های تاریخ بشر می اندازد، ما مصمم هستیم و به هدف فروپاشی حماس خواهیم رسید.

وی بازگشت اسرای اسرائیلی را که در غزه در دست حماس است را اولویت اول خود اعلام کرد و گفت: تعهد ما به عنوان دولت و وزارتخانه این است که با طرح های جدید گروگان ها را به کشورشان بازگردانیم. کاتس ادامه داد: اولویت دوم من حفاظت از مشروعیت بین المللی برای ادامه جنگ علیه حماس در غزه و حزب الله لبنان است.
الی کوهن، وزیر امور خارجه سابق و وزیر انرژی فعلی نیز به تلاش های خود برای حفظ موضوع آزادی گروگان ها در ذهن رهبران جهان اشاره کرد.

اسرائیل کاتز و الی کوهن، وزیران خارجه جدید و سابق اسرائیل

کوهن امروز (سه شنبه) در مراسم وزارت خارجه گفت: همه ما از ابتدای جنگ احساس کرده ایم که وزارت خارجه چقدر اهمیت دارد و سهم آن در امنیت کشور چقدر است. در 7 اکتبر، اتاق عملیات افتتاح شد که از آن زمان به صورت 24 ساعته فعالیت می کند و نیروها “هر کاری که می توانند برای کمک به تلاش ها برای از بین بردن دشمن و مبارزه با تروریسم انجام می دهند.”

وی افزود: تلاش می کنیم ده ها نفر از افراد ربوده شده را بازگردانیم. من شخصاً با 5 هیئت از خانواده های ربوده شده در خارج از کشور شرکت کردم تا صدای آنها به گوش برسد. هدف افزایش فشار سیاسی تا بازگشت آخرین افراد ربوده شده به کشور بود. در سه ماه جنگ 8 هزار مصاحبه انجام شد. اکنون ما حمایت هایی را دریافت می کنیم که هیچ کس فکر نمی کرد ما دریافت کنیم.

وزیر خارجه سابق اسرائیل گفت: می خواهم برای دوست و همکارم اسرائیل کاتز آرزوی موفقیت کنم. تردیدی ندارم که ایشان با سالها تجربه و شناخت اولیه از وزارتخانه همچنان رهبری وزارت خارجه را در خط مقدم مبارزه سیاسی برعهده خواهند داشت. نگران نباشید. برمیگردم. دوباره ملاقات خواهیم کرد

کوهن امروز (سه شنبه) در مراسم وزارت خارجه گفت: همه ما از ابتدای جنگ احساس کرده ایم که وزارت خارجه چقدر اهمیت دارد و سهم آن در امنیت کشور چقدر است. در 7 اکتبر، اتاق عملیات افتتاح شد که از آن زمان به صورت 24 ساعته فعالیت می کند و نیروها “به هر طریق ممکن برای کمک به تلاش ها برای از بین بردن دشمن و مبارزه با تروریسم” عمل می کنند.

ما برای بازگشت ده ها نفر از افراد ربوده شده جنگیدیم و من شخصاً با 5 هیئت از خانواده های ربوده شده در خارج از کشور شرکت کردم تا صدای آنها به گوش برسد. هدف افزایش فشار سیاسی تا بازگشت آخرین افراد ربوده شده به کشور بود. در سه ماه جنگ 8 هزار مصاحبه انجام شد. اکنون ما حمایت هایی را دریافت می کنیم که هیچ کس فکر نمی کرد ما دریافت کنیم.

وزیر امور خارجه سابق گفت: می خواهم برای دوست و همکارم اسرائیل کاتز آرزوی موفقیت کنم. تردیدی ندارم که ایشان با سالها تجربه و دانش دست اولی که در وزارتخانه دارد، همچنان رهبری وزارت خارجه را در خط مقدم مبارزه سیاسی برعهده خواهد داشت. نگران نباشید. برمیگردم. دوباره ملاقات خواهیم کرد

کاتز که پیش از این به مدت یک سال و نیم وزیر امور خارجه اسرائیل بود، پس از سه سال و نیم به این وزارت بازگشت. وی بیان کرد: روزهای دردناک و سختی را می گذرانیم که سرشار از امید به بسیج کل کشور است، این دشمن با اقدامات خود سیاه ترین دوره های تاریخ بشریت را به ما یادآوری می کند، ما مصمم هستیم و به نتیجه خواهیم رسید. هدف.” اهداف فروپاشی حماس.”

سایت اسرائیلی I24 نیوز نوشت: در پشت صحنه، الی کوهن، وزیر امور خارجه لابی کرده بود تا در سمت خود باقی بماند، با این استدلال که چنین تغییراتی در زمان جنگ رخ نمی دهد، اما اسرائیل کاتز اعتراض کرد و در نتیجه انتقال انجام شد. . تبدیل شود.
وزیر دفاع اسرائیل در عین حال گفت که اگر در جنگ غزه پیروز نشویم، نمی توانیم در خاورمیانه زندگی کنیم.
یوآو گالانت افزود: ارتش اسرائیل قصدی برای توقف عملیات نظامی خود در غزه ندارد.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.