افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

وزیر جهاد کشاورزی حذف ارز ترجیحی گوشت قرمز را شایعه توصیف کرد.

  • کد خبر : 407035
وزیر جهاد کشاورزی حذف ارز ترجیحی گوشت قرمز را شایعه توصیف کرد.

به گزارش بازار، «غلامرضا نوری قزلجه» امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیات دولت با خبرنگاران افزود: دام های مازاد آماده کشتار زیادی در کشور داریم و این در حالی است که روند عرضه گاوهای خارجی به صورت منظم در حال انجام است. و عرضه کالاهای اساسی ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد: در تولید گندم میزان […]

به گزارش بازار، «غلامرضا نوری قزلجه» امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیات دولت با خبرنگاران افزود: دام های مازاد آماده کشتار زیادی در کشور داریم و این در حالی است که روند عرضه گاوهای خارجی به صورت منظم در حال انجام است. و عرضه کالاهای اساسی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در تولید گندم میزان تولید ما کافی است و ذخایر استراتژیک بیش از حد مصوب است و بازار از آرامش نسبی برخوردار است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برای جلوگیری از اشتباه و امضای طلایی، برای ثبت سفارش، سعی کرده ایم کارها را به صورت سیستمی انجام دهیم، هرچند هر سیستمی ممکن است دچار مشکل شود.

نوری قزلجه گفت: ما به دنبال حل مشکلات نظام هستیم و این ربطی به بازار و عرضه کالا ندارد، اما دولت در تلاش است تا بازار را شفاف کند تا کمترین هزینه به کشور تحمیل شود. .

کمیسیون مشترک ایران و کشورهای آفریقایی پس از 16 سال وقفه برگزار شد

وی در ادامه بیان کرد: اولویت با کشورهای آفریقایی بوده و اولین کمیسیون با این کشورها در دولت چهاردهم پس از 16 سال در آنجا برگزار شد.

نوری قزلجه افزود: این کمیسیون نتایج خوبی داشت و حدود 11 قرارداد و تفاهم نامه منعقد شد که بخشی از آن توسط بخش خصوصی و تجار انجام شد.

وزیر جهاد گفت: بخش دولتی نیز به وظیفه خود عمل کرد و در مجموع اقدامات خوبی انجام شد.

نوری قزلجه ادامه داد: در زمینه روابط دو کشور اسناد خوبی امضا شد که در نتیجه آن سفارت تانزانیا در کشورمان افتتاح شد.

وی لغو روادید و تسهیل در صدور ویزا را از جمله این موارد دانست و افزود: با توجه به ظرفیت هایی که وجود دارد و به آن دروازه شرق آفریقا می گویند، هفت یا هشت کشور آفریقایی دیگر از تانزانیا برای ارتباط با دنیا استفاده می کنند که نشان دهنده این است. اهمیت این کشور

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: برگزاری این کمیسیون موفقیت آمیز بود و امید است بخش خصوصی و تجار ما بتوانند قراردادها را پیگیری کرده و به دنبال عقد قراردادهای جدید باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.