افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله امروز، حزب الله یک هفته پیش نیست.

  • کد خبر : 374446
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله امروز، حزب الله یک هفته پیش نیست.

یوآو گالانت با اذعان به قدرت حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله امروز، حزب الله یک هفته پیش نیست. به گزارش ایسنا، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: اگرچه حزب الله ضربات سختی را متحمل شده است، اما در عین حال تهدیدات آن برای تخریب و حمله به تل آویو باید جدی گرفته […]

یوآو گالانت با اذعان به قدرت حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله امروز، حزب الله یک هفته پیش نیست.

به گزارش ایسنا، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: اگرچه حزب الله ضربات سختی را متحمل شده است، اما در عین حال تهدیدات آن برای تخریب و حمله به تل آویو باید جدی گرفته شود.

و افزود: حزب الله امروز، حزب الله یک هفته پیش نیست.

گالانت گفت: ما تلاش می کنیم نبرد در لبنان را کوتاه کنیم، اما باید خود را برای ادامه آن برای مدت طولانی تری آماده کنیم.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برنامه هایی را برای حمله بیشتر به حزب الله تدارک دیده است و تا رسیدن به اهداف بازگشت ساکنان شمال فلسطین اشغالی به خانه هایشان ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، «دانیل حقاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه امروز 300 فروند موشک از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد، گفت: هدف نهایی از حملات ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان، بازگرداندن ساکنان این کشور است شمال به خانه هایشان جنگ با لبنان می تواند کوتاه ترین زمان ممکن باشد.

در ادامه شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با حضور مقامات امنیتی در تل آویو نشستی برگزار کرد و فرماندهان ارتش اعلام کردند که آتش بس در غزه به دستاوردهای لبنان تبدیل خواهد شد. دستاورد استراتژیک آنها بعید می‌دانستند که راه‌حلی در شمال بدون اقدام در جنوب به دست آید.

هاآرتص به نقل از یک منبع ارشد امنیتی نوشت که نباید قدرت حمله موشکی حزب الله را دست کم گرفت. تخمین زده می شود که حزب الله بیش از 100 هزار موشک برای حمله به رژیم صهیونیستی در اختیار دارد.

این روزنامه نوشت که مقامات امنیتی از تصمیم رهبران نظامی و سیاسی در خصوص جدایی دروغین دو جبهه شمالی و جنوبی انتقاد کردند.

هاآرتص نوشت: انتقال فشار به حزب الله نشان می دهد که رژیم صهیونیستی از تلاش برای سرنگونی حماس و بازگرداندن گروگان ها دست کشیده است. در رایزنی های امنیتی اخیر، نتانیاهو تغییری در دیدگاه خود نسبت به آنچه در غزه اتفاق می افتد ارائه کرد. این نظر مربوط به این است که فشار بر حزب الله منجر به پیشروی در غزه خواهد شد.

همزمان، تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش داد که در حال حاضر امکان توافق یا آتش بس با حزب الله وجود ندارد.

تلویزیون این رژیم به نقل از یک منبع دولتی در آمریکا گزارش داد: در حال انجام مذاکرات آتش بس با مقامات لبنانی و اسرائیلی هستیم.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دبیرکل حزب الله لبنان همچنان بر ادامه جنگ فرسایشی تا زمانی که جنگ در غزه ادامه دارد، اصرار دارد.

شبکه صهیونیستی کان هزینه حملات روز دوشنبه ارتش به لبنان را 650 مثقال اعلام کرد.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعداد صهیونیست های درخواست کمک روانی در شمال فلسطین اشغالی به دلیل موارد تروریسم 30 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.